Wie ervaring met wijzigen kinderopvangtoeslag bij Belastingdienst?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Meryl, 26 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meryl

Meryl Bekend lid

30 jan 2009
    737
    0
    0
    Hallo dames,

Mijn kindje gaat vanaf december van 1 dag naar 2 dagen opvang.
    Heeft iemand ervaring met hoe je dit wijzigt bij de Belastingdienst i.v.m. de toeslag die je krijgt?

Alvast super bedankt voor de info!! :)

2. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Als je het aan hebt gevraagt via de computer dan heb je waarschijnlijk dat document nog wel op je comp (althans bij mij slaat die automatisch op). Als je die opent kun je kiezen, voor inzien of wijzigen. Als je kiest voor wijzigen dan word precies aangegeven wat je moet doen.

3. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

heel simpel!

4. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Ik doe het altijd via de post. vraag een formulier aan die krijg je binnen 2 weken, vul het in, stuur het op en dan is het geregeld.

5. Ellen1989

Ellen1989 Bekend lid

21 dec 2009
    636
    265
    63
    Vrouw
    Militair
    Tilburg
    Heb je het via de computer aangevraagd?
    Dan heb je als het goed is dat programma voor kinderopvangtoeslag. Anders kan je dat ook downloaden op de website van de belastingdienst.
    Daar kan je het aantal uren etc veranderen. En dan kan je het via dat programma versturen.
    Als ik jou was zou ik dat wel zo snel mogelijk doen. Omdat het best even kan duren voordat het helemaal rond is.

6. Meryl

Meryl Bekend lid

30 jan 2009
    737
    0
    0
    Super bedankt voor jullie reacties. Ik heb meteen gekeken en had het document van de Belastingdienst inderdaad nog op de pc staan (wist dit echt niet meer, toen ik het voor het eerst invulde leed ik behoorlijk aan zwangerschapsdementie ;)).

Meteen het aantal uren gewijzigd, super simpel inderdaad! :) Een kind kan de was doen!! In 5 minuten was ik klaar en wordt het bestand meteen verzonden!!

Klopt de slogan toch soms....'leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker!' :D hihi...

Thnx!!

7. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    hahahaha idd.

Deel Deze Pagina