Hoi Anouk, Het is gewoon afhankelijk van wat je zelf het liefste wil. Je hebt erg veel wat je voor je ouders verborgen probeert te houden. Zelf ben ik overspannen geweest en heb daarbij veel steun gehad van mijn ouders. Al gaat het alleen maar om de simpele dingen. Ze kunnen situaties die anders moeilijk voor je zijn overnemen. Ik kon er soms niet mee omgaan wanneer iemand in een winkel iets tegen mij zei. Dat mijn moeder dan antwoordde was voor mij erg prettig. Ook hebben wij er nooit een geheim van gemaakt met kinderen bezig te zijn. Onze eerste was voor ons ook een verrassing, maar bij de tweede heeft het wat langer geduurd en dat wisten ze ook. Net als bij de mk. Mijn moeder heeft vroeger zelf ook een mk gehad en bij haar kan ik dan altijd nog even mijn ei kwijt. Trouwens de verrassing was nog steeds groot toen bij deze zwangerschap. Alleen vond mijn pa wel dat ik erg vaak naar de wc moest! Waar vaders wel niet opletten! Sterkte en ik hoop dit nieuwe jaar een mooier jaar voor jullie wordt. Knuffel Suske
Goed van je Anouk enne... sterkte met het verwerken van alles. Fijn dat je meer steun hebt nu. Lekker blijven praten (huilen mag ook) het lucht zo enorm op *knuff*