Ik kom zelf uit Breda, en ik las op internet dat er vlakbij Bouvigne en in het Mastbos een Speelbos moet zijn dat de Bouverie heet, ze kunnen daar een beetje bouwen en er staan wat houten hutjes enzo. Nu zijn we laatst aan het zoeken geweest, maar niet gevonden. Is iemand daar wel eens geweest en is het wat? En uiteraard waar is het in het bos Alvast bedankt!
goedendag als je naar bouvigne rijdt zie je tegenover het kasteeltje een weggetje lopen waar door de regel vaak auto's staan geparkeerd daar moet je in rijden en na ongeveer een halve kilometer zie je dan aan je linkse kant een flinke uitgestrekte speelweide met idd wat houten hutjes en stammen zodat ze kunnen bouwen en misschien ook een aanrader alleen weet ik niet of dat er nog is want paar jaar terug hebben ze al die kabouters gestolen maar vanaf die weide is er een kabouter route door het mastbos heen en kom je vanallerlei grappige en leuke kleine activiteiten maar denk wel dat het een beetje jong is hoor voor een 3jarige doorgaanse leeftijd is z'n 5jaar maar je moet maar eens een kijkje nemen. ben benieuwt of je het hebt gevonden en wat je er van vond
Dank je wel, het zit er dus wel. Vorige keer hebben we ons rot gezocht. Het leek ons wel leuk om eens wat anders te zien in het bos dan alleen maar bomen. Als het goed is gaan we as donderdag weer een poging wagen, laat wel weten of we het hebben gevonden en hoe het was.