Dag dames, wie van jullie heeft er acryl of gelnagels of gewoon mooie nagels van zichzelf? Het lijkt me leuk om jullie nagels eens te zien! Hier alvast een foto van de mijne
ze staan allemaal op de externe harde schijf en die staat boven heb er nu dus maar 1tje, zijn trouwens mijn eigen nagels
Ik vind ze wel mooi hoor, maar ik snap niet dat jullie daarmee gewoon kunnen werken. Als mijn nagels zolang zijn kan ik helemaal niks meer.
Ik heb al nagels vanaf mijn 16e, ik kan niet meer zonder. Je raakt er zo aan gewend, dat ik me gehandicapt voel als ik ze niet heb
ik heb ze ook. Maar fot's staan op de andere laptop. komen er aan. Ik ben wel best saai gewoon wit randje zeg maar. Alleen met kerst of verjaardag ga ik voor een kleurtje...
zonder nagels kan ik dus niet werken, enige nadeel of verschil tussen mij en TS is dat zij er gewoon nieuwe op kan laten zetten terwijl ik moet wachten tot mijn eigen nagels weer gegroeid zijn! je snapt dus wel hoe hard ik gil als er een scheur in zit
Ik wil het ook maar ik vind het zo duur!! Wat ben jij nou kwijt aan die prachtige nagels TS? Beetje brutale vraag misschien..
heb van mezelf ook lange nagels maar ga echt niet gillen als dr een scheur in komt of als die afscheurt wel pijnlijk als je eigen nagel dubbel vouwt Heb op colorguard gezeten en was de enigste met lange nagels
Mooi hoor!! ik zit er over te twijfelen, maar ik weet niet of ik dat beter acryl of gel moet laten zetten, hoe vaak het opgevuld moet worden, en wat als je ze eraf wil laten halen? Blijft er dan nog iets van je eigen nagels over?
Mooi!!! Ik heb echt stompjes nu haha. Ik heb geregeld een beetje lange nagels maar dan niet zo lang. Ik zou er niet meer mee kunnen werken in huis. Maar vind het altijd wel heel mooi om te zien
nou dan heb jij zeker je eigen nagels nooit een keer zo hard gestoten dat ie afscheurt bij je vel waardoor je met een bloedende vinger, half afgescheurde nagel loopt want dat doet echt wel pijn als het vlees meegetrokken word hoor
Ik vind het echt mooi, heb een poos gel gehad met de bruiloft.. Maar het mag niet op mijn werk (zorg..) dus jammer! Beetje crappy foto, waren paas en zilver (oh en de hierogliefen zijn echte uit Egypte!) zie nu pas dat je het litteken erg ziet, is een scouting souvenir.
ik vind het heel erg mooi. helaas zou het voor mij nooit een optie zijn. aangezien ik dan erg veel moeite ga krijgen met het rijden in mijn rolstoel. ik moet ze altijd erg kort hebben. al zijn mijn nagels wel erg hard dus zou wel kunnen lange nagels
ik doe aan twirlen en ken meerdere meiden die ook colorgaurd doen inderdaad hebben die meiden bijna allemaal korte nagels. incl ikzelf. ik vijl ze altijd heel kort zodat , als ik mijn baton erop krijg, ik er bijna tot geen last van heb