Ik ben nu 8 weken zwanger en heb vanaf gisteren hele lichte ongi pijn... wie had dit ook? Het maakt me zo onzeker! as dinsdag heb ik 2e echo gelukkig...het zijn geen echt krampen maar meer gewoon licht soort van ongi gevoel... niet pijnlijk ofzo Waarschijnlijk hoort het er gewoon bij maar toch...wat kun je je onzeker voelen zeg... Liefs Syl
hoort erbij! er gebeurd heel veel in je lijf, en je baarmoeder. ook al zie je niks. duurde bij mij ong tot week 10, waarna je last van bandenpijn kunt krijgen.
Gelukkig.....moet me niet zo druk maken....maar dat valt niet mee.....wat zal ik blij zijn als we weten dat dinsdag alles goed is.... Heb verder ook gewoon kwaaltjes zoals misselijkheid, zere borsten, veeeeel honger en moe... Bedankt voor jullie rteacties...hoop dat het maar snel dinsdag mag zijn Liefs Syl
Ook ik had (en heb het soms nog) het in het begin vaak! Zijn ook heel veel topics over, is echt een kwaaltje. Dat je maar snel een hele mooie cho mag hebben, succes.
Hoi Syl, Ook ik wil je nog even geruststellen. Wij zijn zwanger geworden door middel van IVF en hebben dus veel echo's gehad (vooraf). Nu heb ik bij de laatste poging wat foto's meegekregen om in te plakken. Woensdag heb ik mijn eerste echo gehad van deze zwangerschap. Gelukkig klopt het hartje. De foto van "volle" baarmoeder heb ik naast die van de lege gelegd. Wat een verschil zeg! Een lege baarmoeder is wat ovaal...en nu is hij echt rond. Ik was zo verbaasd. Ik wist dat er veel gebeurd in je lijf maar dit ziet er zo anders uit. Nu begrijp ik het gerommel ook in mijn buik....tis een drukte van jewelste daarbinnen. Ik hoop dat dit je misschien iets meer gerust stelt. Heel veel succes en hopelijk plezier bij de echo! Elmo
Dank je wel meiden! Gelukkig is het alweer vrijdag Ben nog steeds flink misselijk enzo..dus kwaaltjes heb ik genoeg haha Hoop dat ik jullie dinsdag kan vertellen dat alles goed is! Heb nu vandaag trouwens eigenlijk geen ongi gevoel gehad...wel heel misselijk en veel kokhalzen.. maar ben allang blij als alles goed is dan vind ik die misselijkheid niet zo erg Liefs Syl