orgineel kraamcadeau

Discussion in 'Zwangerschap' started by Fietwordtmama, Apr 20, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Hoi,
    Wij zijn eindelijk (na 4 jaar) zwanger van een tweede. En al die tijd liggen alle babyspullen op zolder. Het is zoveel. En ik weet weker dat we binnenkort weer overspoeld worden met kleertjes, speelgoed en spulletjes van vrienden en familie (onze eerste had alleen al in maatje 62 een stuk of 40 rompertjes, dus met een beetje geluk hoef ik het eerste half jaar niet eens te wassen :)). En natuurlijk wil ik zelf ook graag nog lieve schattige kleertjes gaan kopen. Ons kind zal dus meer dan genoeg spulletjes hebben.

En dan krijg je de kraamvisite, die allemaal graag iets mee willen nemen. Daarom hebben wij het volgende bedacht. Als cadeautip op het geboortekaartje vragen we dit:
    Origineel kraamcadeau? Een origineel kraamcadeau bestel je online...

Ons kind heeft zo veel. En die kinderen hebben zo weinig. Het zou toch fijn zijn als met de geboorte van onze kleine straks een heleboel andere kinderen veilig geboren kunnen worden / broodnodige vaccinaties kunnen krijgen / naar school kunnen / genoeg te eten hebben.

2. Starling

Starling Actief lid

Jul 12, 2012
    253
    0
    0
    Wat een fantastisch initiatief.. Dat ga ik zeker op onze geboortelijst zetten..
    Wat je idd zegt.. je komt anders om in de rompertjes e.d.

Share This Page