Sinds maandag zijn we in ronde 20 aangekomen. Helaas! Maar ik ben nu positiever dan ooit! Gek is dat eigelijk. Iedere keer die teleurstelling, maar afgelopen maandag had ik een ander gevoel, natuurlijk jammer, maar zoiets van deze maand gaat het me lukken! Natuurlijk is dit geen garantie, maar het zou toch super gaaf zijn. Deze menstruatie ben ik ook niet losgeslagen op de chocola, wat ik normaal wel meteen doe. Ik sta er echt anders in deze ronde. Zo'n gek positief gevoel heb ik. Hoop dat dit de komende weken zo blijft! Heeft iemand anders dit ook gehad? Verder wilde ik dit gewoon even kwijt! Liefs Lies
Ik kan er niet over meepraten want ben vandaag pas ongesteld geworden na ronde 1 dus is nog erg nieuw, maar ik hoop dat je voorgevoel goed is en dat het deze ronde raak voor jullie mag zijn.
ik ben deze maand wel heel rustig en we hebben met ovutesten gedaan en bleek mijn ei 2a3 dagen later te zijn dan ik dacht heb vanmorgen nega getest maar heb gewoon hoop maar geen idee of het raak zal zijn ga geen symptonen zoeken die tijd heb ik gehad