Zo frustrerend..

Discussion in 'Zwanger worden' started by Bullie15, Jul 25, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bullie15

Bullie15 Lid

Jun 17, 2013
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik ben nu bezig voor ronde 2. Best vroeg nog haha.
    Ik slik al 4 jaar geen pil meer en sinds een jaar heb ik geen koper spiraaltje meer. Vorige maand dacht ik echt dat ik zwanger was. Had alle symptomen die je maar kunt bedenken:$ maar helaas, ik zal wel schijnzwanger zijn geweest ofzo?? Ik ben er ook teveel mee bezig, maar het is ook zo moeilijk. Nu deze ronde ook weer, heb nu dus alle symptomen niet alleen dat ik gisteren ineens een vreselijke drukkende pijn in mijn rechter lies had en dicht bij mijn eierstok. Ik moet zaterdag mijn nod krijgen. Maar ben nu alweer bang dat de rode duivels achter me aan zitten. Heb lichtjes krampen, is zo vreselijk frustrerend. Hebben er meer meiden hetzelfde gehad? Die pijn in de lies heb ik nog nooit gehad!!
    Ik moet wel zeggen dat ik nu op vakantie ben in het buitenland.

Groetjes

2. Meisje 1987

Mar 19, 2011
    33
    0
    0
    Provincie Groningen
    hoi, wat spannend!!! Ik heb zaterdag (morgen dus) ook NOD. Moet zeggen dat ik op moment licht rugpijn voel en meestal duid dat op komende menstruatie... Ik zit nu in de 4e ronde, 2e kindje
    Jij hebt morgen ook NOD?

3. Bullie15

Bullie15 Lid

Jun 17, 2013
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Ja, maar helaas vannacht ongesteld geworden!!:(
    Ik ging terug mijn bed in en dacht ach ja 3e ronde misschien scheepsrecht, kijk ik op mijn wekker staat er 3:33 haha!! Zou het dan de volgende ronde wel zo zijn?haha
    Het gekke is dat ik altijd pijn heb als ik mijn nod krijg, vannacht dus niet, maar nu helaas wel!!
    Ik duim voor je!! :)

4. Meisje 1987

Mar 19, 2011
    33
    0
    0
    Provincie Groningen
    oh dat is balen, maar heeft je lichaam nog even de tijd om zich goed voor te bereiden! Ik hou je op de hoogte ;)

5. Jane1981

Jane1981 VIP lid

Sep 21, 2008
    7,451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik schreef het net ook in een ander topic..

Helaas lijken de symptomen van een zwangerschap ook op die van een as menstruatie.
    Daarbij zodra je serieus bezig bent met zwanger worden "voel" je in 1 keer van alles.
    Een vrouwenlichaam is een raar iets die je zwaar voor de gek kan houden.

6. Bullie15

Bullie15 Lid

Jun 17, 2013
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi jane.

Dat klopt!! Ik voel van alles!! Het lijkt wel of je lichaam voelt dat je bezig bent!! Vorige ronde dacht ik echt dat ik zwanger was, maar helaas niet!! Ik denk dat als we eenmaal echt zwanger zijn geweest dat je dan pas een beetje symptomen kunt herkennen.
    Bij iedereen is het anders!!

7. Meisje 1987

Mar 19, 2011
    33
    0
    0
    Provincie Groningen
    Heb vanmorgen met dipstick getest en was niet zwanger. Was vanmiddag nog niet ongesteld dus cb test gehaald... zwanger!!!
    Is toch wat. Vandaag was trouwens ook mijn NOD

8. Bullie15

Bullie15 Lid

Jun 17, 2013
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van harte!! Hopelijk ik de 3e ronde!!! Ik hoop dat je een fijne zwangerschap hebt!!;)

9. Eerstebeeb

Eerstebeeb Bekend lid

May 6, 2011
    585
    1
    0
    NULL
    NL
    Ik herken die pijn in de lies.ik had de dag na bevruchting ontzettend pijn in mijn rechterlies.ik bleek zwnger te zijn.helaas is dit dan wel uitgelopen op een miskraam.heb nu nog af en toe pijn in die lies.mijn gynaecoloog zegt dat het een geirriteerde eileider kan zijn door de eisprong.

10. twoboys

twoboys Fanatiek lid

May 30, 2013
    3,707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Je bent als je zwanger probeert te worden, zo gefocussed op down under, dat je alles voelt en merkt. Hoe vaak ik niet gedacht heb zwanger te zijn ;) (banner;)) ..

Nou op dan naar 3 keer is scheepsrecht, zet m op, have fun :)

Share This Page