Laatste fles niet gedronken hoe "erg" is dat??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Juffie26, 25 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Nou erg is niet het juiste woord wellicht maar weet even niet anders te formuleren....
    We hebben om 17:00uur macaroni gegeten, bakje yoghurt gehad en beetje water, in de macaroni saus zat ook water natuurlijk. Verder krijgt ze 's morgens 180/6 en met de lunch 120/4 pap, ook krijgt ze 's morgens fruit, en tussendoor fruit, roosvicee, rijstewafeltje of een koekje. 'Normaal' gesproken krijgt ze nog de laatste fles 180/6 voordat ze gaat slapen, maar die wilde ze nu absoluut niet drinken. Ze is wel sinds maandag verkouden dus heb haar neusje afgezogen en neusspray gebruikt maar ook toen haar neusje vrij was wilde ze absoluut niet drinken, ze was heel moe. Dus ik heb haar lekker in bed gelegd maar zonder die laatste fles dus.....
    Is dit 'erg' dat ze die laatste fles niet heeft gehad...?

2. Sax

Sax Bekend lid

22 jan 2013
    987
    0
    0
    Nee joh. Heb ik hier al zo vaak meegemaakt. Onze zoon sliep dan gewoon tot normale tijd morgenochtend door. En als je pech hebt, komt ze nog een keer op de late avond of in de nacht. Tja... als dat alles is toch :)

3. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Als ze toch nog wakker zou worden, dan geef ik haar dan nog wel een lekker flesje melk, maar haar wakker maken is niet nodig?
    Ze heeft denk ik ongeveer 420cc vocht gehad vandaag, heb ik niet geteld vocht wat im fruit zit, in de macaroni, of in de yoghurt.

4. Alex1982

Alex1982 Bekend lid

18 jan 2011
    607
    0
    0
    Ik werk in de jeugdzorg!
    in het o zo mooie zuiden van het land!
    Ze droogt niet meteen uit, hoor. Zou haar niet wakker maken! Gewoon zien, komt wel goed.

5. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    Ik zou me er echt niet druk om maken! Ik heb nog nooit bij gehouden hoeveel vocht/drinken mijn zoontje binnen kreeg. Hij kreeg standaard bij elke maaltijd en tussendoor wat aangeboden en soms dronk hij alles op en soms liet hij wat staan en de ene keer wat meer dan de andere keer. Ik lus zelf ook de ene dag meer dan de andere.

En wanneer zo'n kleintje verkouden is en niet wil is dat toch prima! Ik zou zelf niet gaan wakker maken dat is echt niet nodig. En wat eerder al gezegd is ze drogen echt niet zomaar uit!

6. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Nee, dat is niet 'erg'...

Eh er komt straks (misschien) ook nog een fase dat ze geen avondeten meer wil, wordt tijd om wat relaxer te worden denk ik...ze verhongeren/drogen niet zó snel uit ;)

7. Annette123

Annette123 Niet meer actief

Wij geven deze laatste fles meestal pas als wij naar bed gaan, omdat ze na haar eten haar fles niet goed drinkt. Ze slaapt daarna gelijk weer verder.

8. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.976
    3.988
    113
    Gewoon lekker laten slapen! Als je zelf niet fit bent heb je ook niet altijd evenveel zin in wat. Kans dat ze straks wakker wordt, dan lekker flesje aanbieden en anders morgen weer!

9. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Klopt helemaal als je niet dit bent heb ik zelf ook niet zoveel honger, en ze had best veel macaroni op dus kan me goed voorstellen dat ze nog geen honger had maar wel moe was.
    Ze werd net wakker, heeft heel de fles opgedronken en ligt nu weer in bedje, hopelijk gaat ze weer lekker slapen nu......dat is meestal even afwachten

10. Sempje

Sempje Niet meer actief

Lekker laten gaan meid. Je dochter kan prima haar behoeftes aangeven. Mijn dochter wilde de laatste fles trouwens niet meer vanaf 9 maanden, heeft nooit invloed gehad op het slapen.
    Op 21/12 is de wereld niet vergaan en hiervan nu ook niet :D

11. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Ze is al tien maanden, dat loopt wel los ;)

Deel Deze Pagina