Ik draag maat 48/50 dus meestal net te groot voor wat ik bij de meeste webshops vind. Waar is er wel leuke positiekleding in mijn maat te vinden?
C&A en Miss Etam hebben leuke, mooie hippe en betaalbare broeken in deze maten! Qua bovenkleding kan ik 42 wel hebben, maar qua broeken moet ik ook 46/48 hebben, dus idd. H&M enzo haal ik wel bovenkleding XL vandaan, maar geen broeken... ik vond C&A echt verbazingwekkend leuke spijkerbroeken hebben in deze maat! zowel regulier als positie
Ik vind het ook erg zoeken. Qua broeken vind ik C&A best wat keuze hebben tot 48, vallen redelijk ruim, zeker online (heb nu zelf 46). Bestellen en retourneren gaat makkelijk. Bonprix heeft nog grotere maten maar die heb ik nog niet geprobeerd. De broeken van Miss Etam wisselen wat, veel is slimfit. Normaal slaag ik daar makkelijker. Ik denk dat ik voor bovenkleding wat grotere maat dan normaal moet gaan bestellen of Bonprix uit proberen.
Heb je hier iets aan? ⥠Positiekleding grote maat - Positiekleding - Marktplaats.nl Dit is mijn advertentie. Had dit pakket via mp gekocht (ik heb normaal maat 46) maar het was mij veel te groot.
Ik heb veel bij C&A en miss etam gekocht. Heb zelf maat 48 en kon bij beide slagen. Tot ongeveer week 25 van mijn zwangerschap zaten de spijkerbroeken van de C&A goed, nu zitten die niet meer lekker. De spijkerbroek van miss etam zit nu nog lekker, dus in mijn beleving valt miss etam iets groter dan de C&A. Via marktplaats nog 2 spijkerrokjes van miss etam gekocht, 1x maat 48 en 1x maat 50, dus miss etam gaat volgens mij ook groter dan maat 48. Daarnaast via de C&A webshop nog wat jurkjes gekocht in XL/ XXL en die zitten nog steeds heerlijk. Daaronder een legging van Prenatal maat XXL, maakt de outfit af. Het is idd ff goed zoeken qua grotere maten, maar ik slaag dus goed bij C&A en Miss Etam.
Ik ben geslaagd bij Miss Etam (heb een outlet store op het wkc) Voor de zwangerschap had ik maat 48/50 en draag nu 50 (begint nu ietsie krap te worden, bijna 30kg aangekomen) Vind ze echt heerlijk zitten! Jurkjes en topjes haal ik ook bij Miss Etam.