Het zal toch niet al?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Staffrl, 13 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Staffrl

Staffrl Niet meer actief

Wij zitten in ronde 1.
    Vandaag 14 dgn geleden mn eisprong gehad.
    dit weet ik eigenlijk 95% zeker gezien ik dit heel goed voelde en toen heb getest (getest omdat ik nieuwsgierig was of ik dit inderdaad goed voelde).
    Ben nog niet ongesteld, maar kan me haast niet voorstellen dat het in 1 keer raak zou zijn. Wanneer zouden jullie testen?

2. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    als je al 14 dagen na je ei zit zou ik nu testen :) !!! succes

3. Didi5

Didi5 Actief lid

17 nov 2012
    297
    44
    28
    Rotterdam
    Het kan echt zo zijn dat het bij jullie 1ste ronde gelijk raak is.
    Bij ons is dat ook het geval!! Dus ik ken het gevoel van nee kan toch niet, nu al wahaha. Ik had een test gedaan na 1 dag overtijd, maar die bleef Omo wit. Een week overtijd bezorgde een positieve test:D
    Het hangt beetje af hoe snel jouw lichaam hgc aan maakt. Althans als ik naar mezelf kijk en naar mijn vorige zwangerschap.
    Echt spannend voor jullie. Hoelang ben je overtijd?

4. Staffrl

Staffrl Niet meer actief

In principe nog niet over tijd, morgen pas.. Dus ben benieuwd.
    Misschien straks toch alvast testen, ik heb namelijk geen geduld haha.
    Bedankt voor jullie reacties in ieder geval!

5. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hier 10 dagen na mijn ei positief getest, in ronde 1. het kan wel, maar vaak duurt het ook wat langer. :)

6. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Spannend, als je morgen nog niet ongesteld bent geworden dan zou ik gewoon een testje wagen. Maar je kan voor het gevoel ook wel nog eventjes 2 daagjes extra wachten, weet je in ieder geval zeker dat je ook een iets langere lf hebt afgewacht. 14 is wel gemiddeld, maar er zijn ook genoeg vrouwen met een lf van 16 of 17 dagen.

7. Rubi

Rubi Actief lid

16 aug 2012
    369
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier bij de eerste zwangerschap ook na 8 jaar implanon gelijk de eerste ronde raak en 9 dagen na mijn eisprong een positieve test! Kan dus zeker wel :). Deze zwangerschap was het in ronde 7 'pas' raak.

Deel Deze Pagina