Hallo allemaal! Vandaag geregistreerd op de site na een aantal weken het forum lezen. Ik heb 4 april mn laatste pil geslikt, daarna onttrekkingsbloeding en na 39 dagen mn eerste echte ongesteldheid. Daarna 40 dagen. Mn nod was op 5 augustus, zijn al tekenen dat ik morgen ongesteld ga worden, dus op naar de volgende ronde dan maar .. Heb geen haast en we zijn ook nog niet superactief bezig, maar het is toch wel spannend als je nod eraan komt natuurlijk. Kan tenslotte zomaar zijn dat je zwanger ben haha. Lijkt mij in ieder geval fijn om hier van alles kwijt te kunnen. (Y)
Welkom! Spannend zeg, kijk es bij de nod lijsten, daar kun je lekker mee kletsen of het wel en wee van zwangerworden
Een pendel laat je doen door mensen die dit aangeven in het pendel forum. Ze kunnen daarmee "voorspellen" wanneer je een positieve test hebt, wat het geslacht is en als je zwanger bent soms wat de bevaldatum is. Je moet er niet aan vasthouden hoor maar het zien als iets leuks. Helemaal onderaan staat een pagina over pendelen. Je mag vaak alleen een berichtje sturen als ze er neer zetten dat ze het willen.