Advies gevraagd

Discussion in 'Kraamtijd' started by Tuimeltje, Feb 9, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tuimeltje

Tuimeltje Bekend lid

Jan 17, 2016
    519
    1
    16
    Noord-Brabant
    Hoi, gister 1e echo gehad en zagen een sterk hartje. Nu willen wij het over 2 weken aan de familie vertellen. Ik weet nu al 1 vraag die ik te horen ga krijgen, waarmee ik voor het antwoord wel wat advies kan gebruiken. Mijn tante is kraamverzorgster en heeft 10 jaar geleden al weleens gevraagd, mocht er een kleine komen, dan mag ik wel bij je komen kramen toch? Destijds ja gezegd. Nu twijfel ik heel erg. Mijn tante is een schat van een mens, goed contact mee en zeker te weten goed in haar werk. Alleen weet hoe zij destijds bij de geboorte van haar kleinkind was en nu nog steeds.

Nu zit ik dus straks met een dilemma mijn tante wel of niet laten kramen bij mij.

Enig advies is gewenst :D

2. Mave

Mave Actief lid

Mar 23, 2014
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een bekende gezegd dat ik het te dichtbij vindt komen. Diegene snapte het goed. Succes want ik snap dat het lastig is...

3. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Ik zou zeggen dat je daar nog niet over nagedacht hebt en dat als jullie beslissen dat jullie dat graag willen dat je het dan laat weten

Oh en bij twijfel zou ik zeggen: niet doen!

4. Boogy

Boogy Bekend lid

Apr 22, 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoe was zij dan bij de geboorte van haar kleinkind, dat het jou ervan weerhoudt?

5. Tuimeltje

Tuimeltje Bekend lid

Jan 17, 2016
    519
    1
    16
    Noord-Brabant
    Bij de moeder van haar kleinkind lukte het om (voldoende) borstvoeding. Ze werd echt van doorzetten, niet opgeven. Gewoon heel pusherig er in en zag de moeder steeds onzekerder worden. Ze is in onze ogen te overbezorgd, betreft haar kleindochter. Op een verjaardag kan je er soms genoeg van krijgen van de bemoeienissen. Ze is een geweldige oma, haar kleindochter is helemaal weg van d'r, maar soms gaat ze gewoon in dingen net iets er ver.
    Zal ze dit bij mij ook gaan doen of is en was dat alleen bij haar kleindochter.
    Mocht ik gewoon voor een wildvreemde gaan, is het ook maar de vraag klikt het. Dus vind het een lastige

Share This Page