hallo meiden ik ben toch nieuwsgierig wat jullie allemaal van de kruidvat zwangerschapstest vinden? dan bedoel ik degene van 2 voor 5 euro hoor het graag liefs
ik heb met deze test 4 dagen voor NOD positief getest en ik heb er zelf nog nooit vals mee getest, dus mijn ervaring is erg goed!
Ik heb er mee getest toen ik zeker 3 dagen overtijd was (had echo's gehad dus wist exact wanneer ik mijn ei had). Hij testte toen heel licht positief (zie mijn album, linker foto) maar ik werd de dag erop toch ongesteld. Was toen heel heftig en de menstruatie duurde 2 keer zo lang als gewoonlijk, dus ik vermoed dat het een vroege miskraam is geweest. Dus tja, ik weet niet wat ik er van moet vinden, denk wel dat het streepje ontstond door het beetje HCG in mijn urine.
oke dan zal bij mij de ongi dus wel komen. heb 1 dag overtijd getest niks te zien. ik weet ook wel dat ik niet zwanger ben maar elke dag ga je het toch weer hopen en dan maar denken van oh misschien is de test niet zo goed, maar dat is dus ook niet zo hahaa liefs