Hoge hakken

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Druif, Feb 26, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Druif

Druif Bekend lid

Jul 8, 2006
    730
    0
    0
    Dag dames,

tijdens de zwangerschap heb ik geen hakken gedragen met het oog op mogelijke spataderen en om rug/bekkenklachten voor te zijn. Maar ik ben wel een liefhebber.

Nu weet ik dat je gestel niet zomaar weer helemaal in orde is. Wanneer is het weer een beetje verantwoord (voor zover het dat al is natuurlijk) om hoge hakken te gaan dragen?

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Druif,

dat ligt er helemaal aan wat je lichaam aangeeft. Er zijn vrouwen die er al na een paar weken mee beginnen omdat ze niet veel last hebben gehad van hun bekken met name. Dat is even waar je goed op moet letten, want dat kan nog instabiel zijn van de zwangerschapshormonen. Probeer het eens een paar uur en dan voel je het vanzelf. Luister naar je lichaam. En spataderen, tja, hoge hakken is sowieso natuurlijk niet heel bevordelijk voor het niet krijgen van spataderen!

Groetjes Brigitte

3. Druif

Druif Bekend lid

Jul 8, 2006
    730
    0
    0
    Dankje Brigitte.

Nee precies, hakken zijn sowieso niet supergezond natuurlijk. Maar aangezien ik geen bekken- of rugklachten heb gehad ga ik het gewoon maar weer eens proberen dan.

Share This Page