Met skydiven stel je jezelf wel bloot aan enorme krachten. Zou ik niet doen ook vroeg in de zwangerschap. Karten moet nu nog wel kunnen denk ik, maar zou ik toch gaan laten als je bm rond week 12 boven de bescherming van je schaambeen uitgroeit. Of misschien ben ik de enige die standaard klappen krijgt bij t karten? Snap wel dat je er misschien naar uitgekeken hebt. Ik kon ook niet wachten om tijdens mijn vakantie in november weer te gaan duiken; ik was eind augustus na 7.5 jaar met de pil gestopt, we dachten dat t zo'n vaart niet zou lopen . Wel dus Snorkelen was ook weleens leuk
tja.. als je logisch nadenkt lijken me dit net geen sporten om voort te zetten. Karten kan ik me nog voorstellen.. zo lang je geen stuur in je buik krijgT!! maar skydive.. kun je toch wel 9 maanden laten of nie?
Ik zou beiden niet doen... Heb zelf vorig jaar gekart en een dusdanige klap gehad dat zo n klap voor een kleintje absoluut niet goed kan zijn in mijn ogen...
Ik zou idd ook beide niet doen. Als je als zwangere niet in de achtbaan mag dan lijkt skydive me ook niet verstandig.
Ik ben, zeker de eerste drie maanden, vrij makkelijk met wat wel of niet kan. Maar deze twee zou ik toch even laten. (Hoewel op dit moment volgens mij vanuit de bond geen negatief advies geldt voor skydiven tijdens de zwangerschap. Was voorheen wel zo.)
Ik ben een keer naar indoor skydivem geweest en kan me daarvan herinneren dat werd gezegd dat je niet mocht als je zwanger was. Karten zou ik ook even laten, teveel risico.
Misschien het is weer terugveranderd; op de medische verklaring staat dat zwangerschap leidt tot tijdelijke ongeschiktheid. Niet springen dus. Maar in de regelementen staat nu niet meer dat het niet mag. Maar gezond verstand vertelt mij, dat het waarschijnlijk niet héél verstandig is. Zeker na de 12 weken.