hier ook altijd een of meerdere katten in huis/tuin (platteland) nog nooit een probleem geweest . ja 1 x een zieke kat die overmoest geven en in de vensterbank zat, toen kwam het ook op de kinderwagen bak.. dus moest ik die schoonmaken.. dus dat was meer een probleempje voor mij. haha..
Dames echt top julie reacties bedankt! Heb k echt veel aam. Ja ik vindt het ook onzin, ok we moeten extra goed opletten als straks ons kleintje kruipt, maar dat hebben we er dan voor over. Idd ze maakt haarzelf bijna 10x perdag schoon, doen wij niet eens klopt goed opvoeden dat is zkr belangrijk. Als jullie nog tips hebben mbt de opvoeding van ons kitten hoor k dat ook heeel graag. Bijv dat ze luisterd als we haar roepen enz Het gaat wel vooruit want ze is al 1.5 dag niet in de box geweest!
Ik heb niet alles gelezen dus misschien is het al gezegd. Er id laatst een onderzoek geweest dat kinderen die opgroeien met huisdieren een veel beter immuunsysteem hebben omdat ze van af jonge leeftijd al in contant komen met andere bacterieen. En gewoon goed stofzuigen! Ik heb hier een hond en een kat en die zijn beide gek op de kleine. Al moet je met katten alleen op letten dat ze miet uithalen als er een keer aan ze word getrokken. En war betreft luisteren naar naam enz, die van ons luisterd vaak alleen naar der naam als het in combinatie van 'eten' is of als ze iets doet wat ze niet mag Maar geniet van je zwangerschap!
Toen de kinderen 4 maanden waren hebben wij ook 2 kittens in huis gehaald.Ging prima hoor. Toen ze klein waren betekende dit wel heel veel stofzuigen en dweilen maar als dat het ergste is?
gister toch te vroeg gejuigd ze ging vandaag toch weer in de box. en zo jammer dat ze niet luistert oefen al weken met NEE te roepen maar heeft niet echt veel zin. hopen dat ze tot de bevaling idts beter luisterd.