Advies graag: wat voor schoentjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Stefanie83, 10 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stefanie83

Stefanie83 Bekend lid

20 jul 2009
    962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter van 14 maanden is helaas al uit haar eerste schoentjes gegroeid. Ik had eigenlijk gehoopt dat ze het er tot de zomer mee zou redden en dat ze dan over kon op (semi) open schoentjes, maar helaas... Wat raden jullie aan qua schoentjes om nu te kopen? Nu al half open schoentjes of gewoon nog hoge/dichte schoentjes? Of zal het er straks sowieso op uit lopen dat ze gewone schoenen moet en een paar sandaaltjes voor de echt warme dagen? Of zijn sandalen überhaupt niet geschikt op deze leeftijd? Pfff, zo stom, ze is mijn tweede kind maar ik heb gewoon geen idee meer hoe ik dat deed bij mijn oudste :)

2. Madelein84

Madelein84 Fanatiek lid

5 jun 2013
    1.042
    80
    48
    ik zou voor een paar dichte lage schoenen gaan.

Hier fan van de sneakers van see kai run, lekker soepel maar slijten niet snel.

3. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    In de winkel zeggen ze altijd dat een kind zo'n drie maand met een maat doet. En tot hiertoe klopt dat bij ons ook wel. Ik zou dus nog dichte schoenen kopen, en dan daarna zomerschoentjes.

4. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    idd hier ook gemiddeld 3 maanden met een paar schoenen, dus dan zou ik voor nu nog een paar dichten schoenen kiezen.

5. Stefanie83

Stefanie83 Bekend lid

20 jul 2009
    962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie tips! Toch nog maar een paar dichte schoentjes dus. Daar gaat de zoektocht weer... Ik vind de meeste baby/kinderschoentjes zo schreeuwerig dus het valt niet mee :)

Deel Deze Pagina