Hoi, Heb een vraagje hoe andere moeders met een baby van 10 weken dit doen. Ik wil graag gaan zwemmen met A. vanaf morgen, mijn vraag is hoe pas ik dit toe in mijn ritme? A. word elke morgen rond 7 uur wakker, ik haal haar uit bed, verschoon haar, geef een flesje, in bad, aankleden, knuffelen. Na ongeveer uurtje begint ze moeheid signalen te geven en leg ik haar weg, dus rond 8 uur ligt ze terug in bed. Het zwemmen begint om 9 uur, maak ik haar wakker? Dit is voor het eerst dat ik iets ga doen met haar in de ochtend, normaal laat ik haar gewoon slapen tot 11 uur....
Ik heb het om die reden even uitgesteld bij de oudste. Toen hij om 9 uur naar bed ging, kon ik hem er wel even voor wakker houden. En tot die tijd gewoon naar het peuteruurtje in het gewone bad. Kon je voor daltarief naar binnen tussen 9-12. En dan gewoon jezelf vermaken..
Ik ben met 15 weken voor het eerst gaan zwemmen met mijn dochtertje. Ook om 9 uur. Het badje had ik toen al naar de avond verplaatst. Na het flesje sliep ze toen ook en rond 8.30 vertrok ik naar het zwembad. Na het zwemmen als ik thuis kwam meteen weer in bed omdat ze moe was. Dit ging eigenlijk erg goed. Na het zwemmen moest ze wel huilen van de vermoeidheid als ze helemaal was aangekleed. Ze viel al snel weer in slaap. Nu blijft ze wakker tot het zwemmen en gaat daarna naar bed.
Ik deed mn zoontje altijd al sávonds in bad, maar ben pas gaan babyzwemmen toen hij tussen de flessen wat langer wakker was met 4 maand geloof ik. Wordt ook aangeraden even te wachten.
Misschien een hele rare vraag... Ik wil dus ook heel graag babyzwemmen, maar hoe doet men dat met omkleden? Waar leg je dan je kindje neer? Je bent zelf natuurlijk drijfnat... zelf moet je ook nog omkleden... Hoe moet ik me dat voorstellen?
maxicosi meenemen en sommige zwembaden hebben wel een box in de (familie)kleedkamers staan. Dan eerst je kindje afdrogen en aankleden en in de maxi cosi of box doen. Daarna gauw jezelf aankleden
Heb gezwommen met dochter vanaf 8 weken. Ze vindt het heerlijk in t water! Hebben hier een mooie aankleed tafel met warmte lampen er boven Eerst dochter aankleden en daarna legde ik haar in de kinderwagen. Dan zelf omkleden.