Hoi iedereen, Gister avond heb ik de wasmachine aangezet en ineens kwamen er hele rare harde geluiden uit. Het klonk net zoals dat er van alles knapte van binnen en dat er iets vast kwam te zitten waardoor het niet meer verder kon draaien. Vervolgens is die gestopt en kwam er een hele onaangenaame geur uit, brandende plastic of zoiets leek het wel. En toen ik het deurtje open trok kwam er rook uit. Heeeeeeeel gek maar goed mijn vraag is : Ik moet nu een nieuwe kopen waar moet ik allemaal op letten, welke wasmachine hebben jullie en zijn jullie tevreden ? Met droger of zonder droger? alvast bedankt
Ooh dat is schrikken. Gelukkig was je thuis. Ik heb een samsung eco bubble. Dat ding was €379, maar is een prima machine. Hij wast goed schoon en doet verder wat het moet doen.
Wij hebben ook een samsung eco bubble. Inmiddels ruim 5 jaar & doet het nog super. Ik zou niet met droger doen! Op vakantoe hadden we zo'n wasmachine met droger in 1. wat een drama zeg. Eer dat je kleding eindelijk droog is. ben je zo 2-3u verder!
Ik heb een halfjaar geleden hetzelfde probleem gehad, en heb nu deze gekocht: http://www.whirlpool.nl/huishoudelijke-apparaten-1/wasmachines-3/whirlpool-vrijstaande-wasmachine%3A-8-kg-awo_c-8350/859232112010/ Echt een prima ding, doet wat hij moet doen.
Ik heb ook een indesit. Prima wasmachine. Korte en lange programma's. Het kortste programma is 9 minuten. Als iets echt alleen even opgefrist hoeft te worden als het bijv lang in de kast gelegen heeft. Zou ook op de grootte van de trommel letten. Je moet er je beddengoed natuurlijk ook in kwijt kunnen zonder dat je daar meerdere wassen aan hebt
Onze Samsung heeft het deze week begeven... De trommel zat los, waardoor het rubber tijdens het centrifugeren weg smolt. Alles naar rook naar verbrand rubber. Morgen komt onze nieuwe Bosch. Na een Zanussi, Beko en Samsung, gaan we nu voor een iets duurdere machine!
Voor mij ook geen samsung meer, de mijne wordt op dit moment voor de 2e keer gerepareerd en hij is pas 4 jaar oud... Mocht deze de geest geven, dan wordt de volgende een Miele.
Oké ladies heel erg bedankt !ik ga idd op de grootte letten zodat de wasgoed er ook in past. En ik lees 2 keer dat de eco bubble goed bevalt en 1 dame zegt nee is een miskoop. Haha word een moeilijke keus ik ga zo naar de media markt ! Hopen dat ik slaag
Wij hebben ook een samsung bevalt prima. Mijn schoonouders hebben net na 15 jaar afscheid genomen van hun Miele. Die is zijn geld dus meer dan waard geweest.
Wij hebben nu 5 jaar een miele nooit problemen gehad. Maar witte was zoals de handdoeken blijven in die wasmachine echt niet wit.
Wij hebben er een van Bosch. Prima machine, veel verschillende programma’s. Gekocht bij een kleine winkel waar ze goede en persoonlijke service bieden.
Klopt. Wij ook. Alhoewel veel mensen het over een Indeshit hebben, ons bevalt Indesit prima. Hiervoor ook een Indesit gehad. Die ging ruim 10 jaar mee. Daarvoor een Zanussi gehad en die begaf het al na 5 jaar met een flinke knal waarbij de stoppen eruit vlogen (en de kat 3 meter de lucht in sprong van schrik!).