Halloo...ik heb een probleempje... Bij 6.5 week opeens helder bloedverlies op het toilet verder die dag niet veel te merken van bloedverlies maar de dagen erna als ik naar het toilet moest steeds rozig op het toiletpapier soms wat dikker maar geen helder rood. Het licht kleurig verlies is nu 3 dagen na de eenmale goede bloeding.Soms leek het gemengd met urine en verder geen krampen gehad! Moet over twee dagen weer bloed laten trekken en kijken tussen de twee x trekken of het hormoon hcg is gestijgd....erg om zo lang te moeten wachten of het er nog wel zit of niet meer!
Wat dus mijn vraag is kom dit bij iemand bekend voor of iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? Ben erg bang het kwijt te raken terwijl ik toch ook hoor en lees dat een bloeding niet altijd een miskraam moet zijn!
Hallo, Bloedverlies in de zwangerschap wilt niet altijd zeggen dat de zwangerschap niet goed is. Alles wordt beter doorbloed in de zwangerschap, ook de baarmoedermond en daarbij kan makkelijk een vaatje kapot gaan wat bloedverlies geeft, een vaatje kan kapot gaan door bijvoorbeeld tillen, moeizame ontlasting, gemeenschap, sporten. Mocht je vaker bloedverlies hebben/krijgen neem dan contact op met je verloskundige of met de gynaecoloog (als je daar onder controle bent) Groetjes Ineke
Bedankt voor de reactie. Ik had een afspraak staan , duurde alleen even omdat ze op vakantie was.Nu donderdag staat de afspraak en voor die tijd hopelijk snel de uitslag van het bloedtrekken. Ik hoop dat het hormoon hcg nog steeds aan het stijgen is, zou een goed teken zijn.