Advies i.v.m. blowen

Discussion in 'Zwanger worden' started by LinsyVH, Feb 5, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    Even iets heel anders hè, verder moeten jullie het zelf maar weten, maar... hoe komt het dat jij dit niet wist vanaf dag 1? Vanaf zijn eerste keer blowen? Hij heeft het je nu eerlijk opgebiecht ja, maar waarom heeft hij hiermee zo lang gewacht?

2. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

Aug 17, 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Wellicht omdat ik ooit eens heel duidelijk gesteld heb dat ik geen man hoef die iets met drugs te maken heeft.. Schrik dat ik hem de deur zou wijzen? Zoiets. Maar we hebben er heel goed over gepraat gisteren en heeft me beloofd te zullen stoppen. En daar ben ik superblij mee! Bedankt meiden voor jullie advies!

3. iez

iez VIP lid

Dec 4, 2013
    5,215
    1,041
    113
    Wat fijn voor jou!

4. Smnee

Smnee Niet meer actief

Geweldig :)

5. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

Dec 10, 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Super fijn!

6. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

Aug 17, 2013
    700
    0
    0
    (B)
    En dan komt hij thuis, geef je hem een kus.. En jawel hoor, wat ruik ik nu?...:x

7. AmericanMommy

AmericanMommy Niet meer actief

He bah, wat vervelend voor je! Hier (gelukkig) geen ervaring mee. Ik heb geen tips voor je, maar wil je wel veel succes en sterkte wensen! Lijkt me heel lastig om in zo een situatie te zitten!

8. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

Dec 30, 2010
    1,585
    1
    0
    Den Haag
    Als ze er eenmaal aan beginnen moeilijk om te stoppen.

9. iez

iez VIP lid

Dec 4, 2013
    5,215
    1,041
    113
    Balen meid :(

10. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

May 13, 2012
    1,050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    wat verschrikkelijk , mijn man is ook gestopt met blowen , hij heeft 4x ongeveer nog een misstap gemaakt , maar is uiteindelijk wel gestopt , probeer hem te helpen het is echt niet makkelijk!

11. mamajessie

Dec 17, 2013
    25
    0
    0
    Hey meis,

Ik wil je wat tips geven, ik heb nl ervaring met liegende blowende mannen.
    ik heb zelf ook geblowd, om stoer te doe in me puber jaren, later voor medicinale redenen. Nu niet meer. Ik heb er niets tegen ala je het verandwoordelijk gebruikt.
    wat in dit geval totaal niet is.
    hij blowt hoogstwaarschijnlijk omdat ie ergens stress van heb en de druk van jou voelt voor een kind en hij voelt ook de druk dat hij het niet mag doen.
    voor vele geeft dat een extra kick waardoor ze het nog leuker vinden om te doen.
    dus heel erg boos worden gaat je niet verder helpen.
    vraag m waar hij zo mee zit dat ie wil blowen..
    en of ie wel zeker een kindje wil.
    hij moet een keuze maken; of serieus een gezin starten of doorgaan met hangjongere spelen.
    Ik weet in ieder geval precies hoe je je voelt! Verraden, want elke keer maakt ie een valse belofte.
    ik hoop dat jullie eruit komen meis!
    Dikke knuffel!
    ♡

12. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,032
    6,135
    113
    Happyland
    Wow, ben je nu serieus??
    Als ik het van 'god' had laten afhangen had ik nu nog met lege handen gestaan. Dit soort opmerkingen kun je beter voor je houden, want hier heeft niemand iets aan en kunnen zelfs kwetsend zijn. ( tenzij je zwaar gelovig bent natuurlijk)

13. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

Jan 4, 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    Lees even mee hier. Vriendjelief blowt elke dag.. en is niet van plan er mee te stoppen..

14. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

Aug 17, 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Hij vertelde me eergisteren dat hij het gewoon doet omdat het plezant is. :( En het helpt ook niet echt dat hij carpoolt met iemand die het elke dag nodig heeft..
    Ik heb hem gezegd dat als ik het vind, het in de wc-pot beland en het mij gewoon niets kan schelen hoeveel het hem gekost heeft. Hij zoekt het maar uit!
    Nu alleen nog vinden ;)

Ik hoop dat hij nu wel begrepen heeft dat het mij heel hoog zit en dat hij zal moeten een keuze maken in zijn leven. Hij mag zich nu gaan bewijzen en als ik het nu nog één keer ruik, dan zal onze kinderwens uitgesteld worden tot hij weer bij zijn zinnen komt... En dat zou ik hem HEEL erg kwalijk nemen!!!! We zijn nu al 10 maanden bezig en de kans dat het nu zonder hulp zal lukken lijkt me klein.

Dus dan hangt het van hem af of we hulp gaan zoeken of niet.
    En verdergaan met iemand die blowt, weet niet of ik dat wel kan. Het is alsof ik hem niet meer ken...

15. muppet83

muppet83 Bekend lid

Nov 2, 2011
    678
    0
    0
    @linsy: wat een triest verhaal meid....
    iets zit hem niet lekker in ieder geval.
    Volgens mij is het ook zo dat mochten jullie in de mmm terecht komen (hoop het natuurlijk niet) dan zullen jullie denk ik niet geholpen worden als manlief aan de hasj zit.....

16. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Het medische circuit is inderdaad geen optie als je zo ongezond leeft. Blowen heeft wel degelijk een negatief effect op de zaadkwaliteit. Je komt daardoor dus niet in aanmerking voor behandelingen als je er niet mee stopt.

17. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

Aug 17, 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Jeetje, dat wist ik niet! :(. Hoop dat z'n ogen nu wel opengaan..

18. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Linsy Het is eigenlijk wel logisch dat je niet in aanmerking komt voor behandelingen, toch? Waarom zouden een verzekeraar en de samenleving een behandeling vergoeden die je nodig hebt door een ongezonde leefstijl, waar je zelf iets aan kunt doen? Je helpt zelf je zaadcellen om zeep... Om in aanmerking te komen zal hij dus echt moeten stoppen en niet eventjes tijdelijk. Ik denk dat een negatief effect ook langere tijd zichtbaar is in de kwaliteit. Zaadcellen worden elke drie maanden nieuw aangemaakt, dus je zult zeker minimaal drie maanden effect zien. Het is niet een kwestie van eventjes stoppen tijdens de weken van een behandeling en dan daarna weer het blowen oppakken.

Zo worden er ook eisen gesteld aan bijvoorbeeld het gewicht van de vrouw. Met overgewicht heb soms dat je hormonen niet in balans zijn, daardoor slaan medicijnen niet goed aan. Je hebt een kleinere kans van slagen bij vruchtbaarheidsbehandelingen en een grotere kans op complicaties tijdens een zwangerschap. Zit het BMI van de vrouw boven een maximale waarde, dan moet ze soms eerst afvallen om in aanmerking te komen voor behandelingen. Stoppen met roken kan ook geeist worden, enz.

19. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

Aug 17, 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Ja, dat klinkt wel logisch inderdaad, maar ik had er gewoon nog niet zo bij stilgestaan.. :(. Ik hoop dat hij gewoon eerlijk is nu tegen me en nu echt gestopt is. Ik zou echt zo kwaad zijn dat ik daardoor mijn droom opzij moet zetten! :x

20. mamajessie

Dec 17, 2013
    25
    0
    0
    Maar lieve schat, denk dat je hier al de mist in gaat

"Nu moet ik MIJN droom opzij zetten"

Jullie moeten het samen willen anders gaat je relatie geheid kapot.
    Dan krijg je ruzie over dat jij t wel wou en door bleef pushen en hij het eigelijk niet wou.
    ik heb dit namelijk al behoorlijk wat keren gezien.
    ben wel benieuwd hoe het nu is en of hij ermee gestopt is..
    en of hij nog wel kinderen wilt met je..
    ik hoop voor jou natuurlijk wel :)

Laat je nog wat weten?

Share This Page