Advies i.v.m. blowen

Discussion in 'Zwanger worden' started by LinsyVH, Feb 5, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dnc

dnc Actief lid

Feb 16, 2014
    323
    0
    0
    Hij zit ergens mee, een probleem of iets.
    Daar moet je op een rustige manier achter komen. Continue over hebben werkt. Snap dat dit moeilijk is en snap je situatie.
    Als er een probleem is, en die is er ook al zegt hij van niet.
    Probeer het samen op te lossen. Dan is hij sterk genoeg om te stoppen.

Als hij gaat stoppen kun je hem 'helpen' door thuis drugs testen te hebben.

Kan ook zijn omdat het juist niet lukt bij jullie dat hij daarom is gaan blowen... Hij kan het ook vervelend vinden

2. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

Aug 17, 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Hey meiden.

Ik geloof dat het geholpen heeft om hem eens heel goed met de neus op de feiten te drukken! Ik heb hem verteld wat Jippie hierboven schreef en daar is hij ook heel hard van geschrokken. Hij vertelde me dat het hem heel hard speet en egoïstisch was van hem. Dus hij heeft me nu beloofd er mee te stoppen. Ik hoop dat ik hem deze keer mag vertrouwen.. Ik hoop het zo hard.

En het is wel degelijk ONZE droom om mama en papa te worden, al heb ik dat eventjes in twijfel getrokken.. Maar na ons gesprek weet ik het terug zeker dat we er samen voor gaan.

Hij zegt nog steeds dat hij het gewoon voor het plezier deed en dat er geen probleem is/was, dus dan moet ik hem maar geloven. Ook al vind ik het zelf een beetje vreemd..

Liefs

3. iez

iez VIP lid

Dec 4, 2013
    5,215
    1,041
    113
    Fijn dat jullie erover hebben kunnen praten en dat hij ervan geschrokken is. Nu inderdaad hopen dat hij de juiste keuzes maakt. En hopelijk volgt er gauw een kleine voor jullie. Suc6

Share This Page