Ik zit nu op 10dpo. Eisprong staat echt vast. Ik heb gonal f en pregnyl gebruikt en echo's om alles in te gaten te houden. Zojuist een beetje bruine afscheiding, kan dit van een innesteling zijn of kan ik door de medicijnen eerder ongesteld worden?
Heb je voor het eerst hormonen gespoten? Hier in de eerste ronde van het hormonen spuiten een korte luteale fase. Soms moet je lichaam er eerst aan wennen. De ronden erna was mijn luteale fase weer langer. Het kan dus helaas een voorbode van je menstruatie zijn. Maar wie weet is het een innesteling. Het kan nog alle kanten op, succes!
Door de hormonen had ik ook een korte lutuale fase. Maar wie weet is jouw lutuale fase wel goed en is dit van een innesteling! Wat spannend!
Ik had met hormonen slikken altijd precies een LF van 14. Met spuiten weet ik het niet. Ik ga zo loeihard voor je duimen dat het innesteling is!
Hmm ik heb ook geen goede ervaring, elke keer dag 10 na tp bruin wat uit eindelijk bloed werd.. Maar 3x vroege mk gehad.. Net ook bruin gespot en zit pas op dag 7
Bij mij betekend bruinverlies altijd een ongesteldheid Ik gelezen dat innestelling meer roze is, maar nog nooit meegemaakt Hopelijk is het bij jou anders en is het raak Zolang het nog geen echt bloed is heb je nog een kans Veel succes!
Ik hou er maar rekening mee dat het niks is. Laat het dan ook maar snel komen! Thanks dames voor jullie antwoorden en jullie ook sucxes.