Hoi hoi, Heb een vraag over de windjes van mijn zoontje Ze stinken nogal. Nou heb ik daar verder helemaal geen vraagtekens bij gezet totdat iemand me vertelde dat het mogelijk is dat hij last heeft van een bacterie. Hij krijgt borstvoeding en de sterke windjes kwamen vanaf ongeveer maand 2 op gang. Soms neemt de sterkte wat af maar gauw daarna is het weer raak Moet ik er iets aan doen of is het volkomen normaal? Alvast bedankt! Groetjes, Wardi
Hoi hoi, Het zou kunnen komen door wat jij eet. Koolsoorten, uien, prei en sinaasappelen zijn zulke producten. Houdt het eens in de gaten. Eigenlijk is het bij ons ook zo toch? De ene keer stinken windjes meer dan anders. Verder kun je er natuurlijk even voor naar de huisarts als je het niet vertrouwt. Groetjes Adrienne
Hoi Adrienne, Dank voor je snelle reactie. Ik drink de laatste maanden veel karnemelk. Zou dat het kunnen zijn? En sinds mijn zoontje een week of 6 is, poept hij veel minder (gemiddeld eens per 2 dagen, soms zit er langer tussen en soms korter). Zou dat er ook mee te maken kunnen hebben?
Hoi hoi, Ik denk niet dat het aan de karnemelk ligt hoor, ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord. Gaat het wel goed met groeien? En plasluiers? Is hij tevreden verder? Groetjes Adrienne
Hoi hoi, 'Isa is verder een tevreden baby. Hij plast goed, groeit goed, slapen kan beter en is eigenlijk altijd wel vrolijk. Alleen die scheetjes...
Hoi hoi, Het enige dat ik er van kan zeggen, is dat je goed op het boeren moet letten. Als je het niet vertrouwt kun je natuurlijk altijd naar een huisarts gaan, maar vooralsnog denk ik niet dat er echt iets aan de hans is. Groetjes Adrienne
Dank je wel. Hij boert ook goed na het drinken. Ik zal het eens aankijken, ik heb ook niet het idee dat er wat aan de hand is maar de opmerking dat het een bacterie zou kunnen zijn maakte me aan het twijfelen. Bedankt voor je hulp!