leuke manieren om geld te geven op een trouwdag.

Discussie in 'De lounge' gestart door wondertjeinmaak, 14 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Hoi,

De titel zegt het eigenlijk al.

Hoe kun je het geld leuk geven op een trouwdag. Wil zelf best creatief zijn.
    Heb zelf alleen niet echt ideeën. We hadden zelf een bosje bloemen van geld gekregen dus zoek iets anders.

Alle tips zijn welkom.

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Lees even mee, vrienden van ons trouwen eind mei en zoek ook nog een leuke manier om geld te geven.

3. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    goedkoop kluisje halen. en een stapel oude telefoonboeken. hierin heel klein de code omcirkelen.

grote doos met envelopen en dan in 1 van die enveloppen een aanwijzing waar ze het geld kunnen vinden.

lekker afgezaagd een geldboompje. dus grote kamerplant met geld verzieren.

een soort surprise maken die bij het bruidspaar past. en daar geld in stoppen.

bierdopjes kleingeld erin en dan de randjes allemaal ommeppen. het is even werk maar ook veel werk voor het bruidspaar haha.

kleingeld in duktape plakken en ertussen ook andere ringetjes doen. ben je ook lang meebezig wil je dat eruit krijgen...... (wij en aantal dagen haha)

tjah zoveel te bedenken.

4. vedagenevieve

vedagenevieve Niet meer actief

Een heel brood opensnijden en daar geld in doen voor de wittebroodsweken :D

5. Mnon

Mnon Niet meer actief

Kluisje met codeslot en de code niet erbij geven☺️

6. Manderijntje

Manderijntje Fanatiek lid

23 jan 2014
    1.168
    1.332
    113
    Pin by Lexy Heath on Gift Ideas | Pinterest

Zoiets misschien? Maar dan zou ik de lijst (en evtl. houder) wat mooier uitkiezen. Als ze een dresscode hebben in die stijl en kleuren. Ook die zinnen zou ik op sowieso een andere kleur en font doen.

Pin by Tina Marie on Cash Gift Ideas | Pinterest

Of zoiets, maar dan een kleinere emmer. (Jammer dat we geen 1euro biljetten hebben. :D) Bijvoorbeeld deze sierpotten van de ikea:

SKURAR Sierpot, diverse kleuren - IKEA
    SKURAR Sierpot, ovaal diverse kleuren - IKEA
    ROSÉPEPPAR Sierpot met oren, ecru - IKEA

Folietje erom heen, eventueel vullen met snoepjes/confetti. Of je vult het met muntgeld, dat kan ook natuurlijk.

7. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland
    wij kregen een soort van schilderijtje waarop geld was geplakt, heb helaas geen foto maar zag er heel leuk uit!

8. Mnon

Mnon Niet meer actief

Wij hadden geld in een ballon was ook erg leuk

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,7 KB
      Weergaven:
      22
  9. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Ik heb wel eens een passiebloem/tuinplant met geld daarin gegeven. Voor veel passie en liefde tijdens hun huwelijk

10. Sientjes

Sientjes Bekend lid

27 jun 2013
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij de action hebben ze die spaarvarkens met een hamertje erbij, daar dan je geld in doen.

11. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Al een aantal hele leuke ideeën.
    Mogen nog wel meer bij komen. We hebben nog even de tijd. ;)

12. channe

channe Fanatiek lid

4 aug 2012
    1.147
    70
    48
    NULL
    Een spaarvarken van taart maken en dan bij het gleufje geld stoppen ( uiteraard in plastic folie)

13. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Hier v collega's een geldboom gekregen.. Een appelboom met geld erin.. Misschien afgezaagd maar ik vond het superleuk :D De appelboom staat nog steeds in onze tuin, begint nu btje te groeien.. Als we gaan verhuizen nemen we hem mee :D

14. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Bekijk bijlage 388663

In een mooie pot is ook leuk, snoephartjes erin en een mooie strik van kant erom.

15. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ik heb toen voor een vriendin van mij papier-maché hartjes gemaakt.
    Bij de knutselwinkel kun je van die plastic hartje kopen en die je ook open kan maken.
    Ik heb ze toen opengeklapt en aan de buitenkant eerst n laag huishoudfolie en daar dan over heen 3 lagen papier gedrenkt in lijm erop gedaan.
    Dat 2 dagen laten drogen, toen rode papier-maché gedrenkt in lijm erover heen gedaan totdat je het papier niet meer zag.
    Dit dan ook 3 dagen laten drogen.
    Toen geld in de ene helft gedaan, andere helft erop doen en dan weer een aantal lagen papier-maché eromheen doen zodat het dicht zit.

Je bent er even mee bezig maar ik vond het een erg leuke manier om dit als cadeau te geven met geld erin

16. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Een collega had bij de bakker allemaal muntgeld ingeleverd en dat laten meebakken door het deeg van een witbrood (wittebroodsweken). Zag er nog leuker uit dan dat je zelf een brood opensnijdt. :)

17. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Toen mijn zus trouwde was ze 7 maanden zwanger. Hebben toen allemaal muntgeld in een knuffel voor de baby gestopt.

Mijn zwager en schoonzus hebben een doos enveloppen gekregen met allemaal kleingeld erin.

18. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    vriendin van ons had het volgende idee;

klein dienblaadje, 2 champagneglazen vullen met gele haargel, daar wat kleingeld in laten "drijven", en een envelop met kaart en briefgeld ertussen. folie eromheen en klaar.

vond het echt superleuk en origineel :)

(weet gelijk hoe ik het ga doen op de komende 2 bruiloften haha)

Deel Deze Pagina