Hoi, De titel zegt het eigenlijk al. Hoe kun je het geld leuk geven op een trouwdag. Wil zelf best creatief zijn. Heb zelf alleen niet echt ideeën. We hadden zelf een bosje bloemen van geld gekregen dus zoek iets anders. Alle tips zijn welkom.
goedkoop kluisje halen. en een stapel oude telefoonboeken. hierin heel klein de code omcirkelen. grote doos met envelopen en dan in 1 van die enveloppen een aanwijzing waar ze het geld kunnen vinden. lekker afgezaagd een geldboompje. dus grote kamerplant met geld verzieren. een soort surprise maken die bij het bruidspaar past. en daar geld in stoppen. bierdopjes kleingeld erin en dan de randjes allemaal ommeppen. het is even werk maar ook veel werk voor het bruidspaar haha. kleingeld in duktape plakken en ertussen ook andere ringetjes doen. ben je ook lang meebezig wil je dat eruit krijgen...... (wij en aantal dagen haha) tjah zoveel te bedenken.
Pin by Lexy Heath on Gift Ideas | Pinterest Zoiets misschien? Maar dan zou ik de lijst (en evtl. houder) wat mooier uitkiezen. Als ze een dresscode hebben in die stijl en kleuren. Ook die zinnen zou ik op sowieso een andere kleur en font doen. Pin by Tina Marie on Cash Gift Ideas | Pinterest Of zoiets, maar dan een kleinere emmer. (Jammer dat we geen 1euro biljetten hebben. ) Bijvoorbeeld deze sierpotten van de ikea: SKURAR Sierpot, diverse kleuren - IKEA SKURAR Sierpot, ovaal diverse kleuren - IKEA ROSÉPEPPAR Sierpot met oren, ecru - IKEA Folietje erom heen, eventueel vullen met snoepjes/confetti. Of je vult het met muntgeld, dat kan ook natuurlijk.
wij kregen een soort van schilderijtje waarop geld was geplakt, heb helaas geen foto maar zag er heel leuk uit!
Ik heb wel eens een passiebloem/tuinplant met geld daarin gegeven. Voor veel passie en liefde tijdens hun huwelijk
Hier v collega's een geldboom gekregen.. Een appelboom met geld erin.. Misschien afgezaagd maar ik vond het superleuk De appelboom staat nog steeds in onze tuin, begint nu btje te groeien.. Als we gaan verhuizen nemen we hem mee
Bekijk bijlage 388663 In een mooie pot is ook leuk, snoephartjes erin en een mooie strik van kant erom.
Ik heb toen voor een vriendin van mij papier-maché hartjes gemaakt. Bij de knutselwinkel kun je van die plastic hartje kopen en die je ook open kan maken. Ik heb ze toen opengeklapt en aan de buitenkant eerst n laag huishoudfolie en daar dan over heen 3 lagen papier gedrenkt in lijm erop gedaan. Dat 2 dagen laten drogen, toen rode papier-maché gedrenkt in lijm erover heen gedaan totdat je het papier niet meer zag. Dit dan ook 3 dagen laten drogen. Toen geld in de ene helft gedaan, andere helft erop doen en dan weer een aantal lagen papier-maché eromheen doen zodat het dicht zit. Je bent er even mee bezig maar ik vond het een erg leuke manier om dit als cadeau te geven met geld erin
Een collega had bij de bakker allemaal muntgeld ingeleverd en dat laten meebakken door het deeg van een witbrood (wittebroodsweken). Zag er nog leuker uit dan dat je zelf een brood opensnijdt.
Toen mijn zus trouwde was ze 7 maanden zwanger. Hebben toen allemaal muntgeld in een knuffel voor de baby gestopt. Mijn zwager en schoonzus hebben een doos enveloppen gekregen met allemaal kleingeld erin.
vriendin van ons had het volgende idee; klein dienblaadje, 2 champagneglazen vullen met gele haargel, daar wat kleingeld in laten "drijven", en een envelop met kaart en briefgeld ertussen. folie eromheen en klaar. vond het echt superleuk en origineel (weet gelijk hoe ik het ga doen op de komende 2 bruiloften haha)