Hallo, ik heb een vraagje. Vandaag heb ik mijn 5e echo gehad. Met meten kwam de echoscopiste uit op: 13 weken en 5 dagen!! (5 dagen verder dan de vorige keer...) Volgends haar moeten we deze meting aanhouden omdat deze het meest betrouwbaar zou zijn. Daarna heb ik een gesprek gehad bij mijn gyn, en die houd het toch maar op vandaag 12 weken en 4 dagen Hij houd de meting aan die ik bij 7 weken gehad heb. Volgends hem was dát de meest betrouwbare meeting! Kortom: ik begrijp er niks meer van! Het is nogal en verschil van 8 dagen. Als ik de eerdere echo's niet gehad had, zouden we nu toch ookop 13+5 uitkomen... Weten jullie wat ik het beste kan aanhouden? (ik begrijp dat je natuurlijk niet precies de datum kann voorspellen,maar nu ben ik het spoor bijster) Groetjes Florida L
Hoihoi, De meest betrouwbare echo is de echo die onder de 12 weken word gemaakt. Na 12 weken gaan kindjes veel meer uitgestrekt liggen of juist heel erg in een bolletje en dan is de kop stuit lengte niet meer zo betrouwbaar. Ik sta achter de gyn. Lastig he! Imke