Hulp nodig van expert!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kiki80, 1 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Nou, ik heb ook weer eens een vraagje hoor! Vier dagen had ik een ongelooflijk positieve ovulatietest. Echt dikker kon het streepje niet worden. Ik ga er dus vanuit dat mijn eitje al is geweest. Alleen blijft mijn temperatuur steken op 36,8 terwijl deze normaal doorgaat naar 37,2. Ook ontbreken momenteel alle after ei-symptonen. Normaal zijn mijn (.)(.) vanaf de eisprong mega (heb ik ineens een volle B i.p.v. een A, is voor mij dus erg groot). Ook ben ik 's ochtends altijd misselijk, weet niet wat dat is, maar dat is de routine bij mij na de eisprong tot aan mijn ongi.
    Zal ik dan toch geen eitje hebben gehad deze maand? :cry:

2. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Hoe was je vorige menstuatie?
    Je kan ook een positieve ovulatie test krijgen als je zwanger bent.. ik wil je geen hoop geven ofzo maar het zou kunnen als je boobs ook groter zij geworden?
    Ik had 6 dagen een dikke positieve ovulatie test ( normaal is dit maar 1 of 2 dagen heb ik gehoord) Bij mij was het niet zo maar goed wie weet:D sterkte!

3. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Tanja, dat kan bij jou niet missen! Zes maal een positieve ovulatietest? Wow....dat kan toch niet anders dan...[-o<

Mijn ovutest was maar 1 dag positief, heb ik altijd. En mijn vorige ongi was heftig, heel erg heftig.
    En het gekke is juist dat mijn boops nu niet groter zijn geworden, terwijl dit standaard is na de eisprong...misschien sla ik gewoon een maandje over :(

4. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Als je zwanger bent, kan een ovu-test inderdaad een 2e streep geven maar ik weet niet of die dan ook echt een hele dikke streep geeft. Ik had zelf ook een streep op mijn ovu-test toen ik zwanger was (wist ik toen nog niet) maar dat was een lichter streepje.

Het kan volgens mij niet zo zijn dat je geen ei hebt gehad terwijl je toch een positieve ovu-test hebt (ja, of je moet zwanger zijn inderdaad). Ik zou een zwangerschapstest doen, en als die negatief is, flink klussen ;).

5. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Maar als ik alles goed heb begrepen, dan reageert de ovutest op Lh. En als die is geweest moet je eitje springen, maar of ie echt gesprongen is kan je toch weer aan je temperatuur zien? Hmmmm....blijf het allemaal erg ingewikkeld vinden. Ik blijf zoeken naar een expert, want als er geen eitje was, voel ik me misschien weer wat rustiger...

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    wanneer had je die posi testen? en heb je je tempjes in een grafiek?

7. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Hoi Natasja, die positieve test had ik afgelopen zaterdag. En helaas heb ik geen grafiekje van mijn temp, moet ik ook maar eens gaan doen...hhmmm. Maar de afgelopen paar maanden ben ik de eerste helft van mijn cyclus ongeveer 36,6 en de tweede helft ongeveer 37,2....en dit keer lijkt het niet zover te komen. En ook alle andere afteregg symptonen ontbreken. Heel erg gek :(
    Heb jij hier ervaring mee?

liefs kiki

8. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Wat me wel net te binnen schiet, is dat ik net twee weken vrij veel pijnstillers heb geslikt (ongelukje gehad)...misschien ligt het daar wel aan. Ik wacht het wel af...

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    misschien moet je uitgaan van de laatste positieve test.. dat was zaterdag.. dan zou hij nu toch wel moeten stijgen..

www.fertilityfriend.com daar kun je het aanmaken! ben nieuwsgierig wat je lijn doet!

groetjes

Deel Deze Pagina