Niet willen drinken?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Nance83, 14 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nance83

Nance83 Actief lid

10 apr 2008
    190
    0
    0
    hallo onze dochter van 8,5 maand zit op twee flessen 1 s.morgens en 1 sávonds ong 200 cc per fles. dit heeft ze zelf zo geregeld.

Ze wil niks zo drinken buiten haar flessen om zo ja af en toe een slokje maar meer niet, ik maak me een beetje zorgen omdat ze haar laatste fles om 20.00 uur voor de helft soms meer dan de helft laat staan.

ik probeer al vanalles, andere flessen, ander drinken maar ze wil gewoon niet drinken.

wie heeft tips voor mij?
    en wat moet ik met de laatste fles dat ze deze laat staan, zou het tijdelijk zijn en moet ik gewoon blijven aanbieden en accepteren dat ze nu niet wilt, de flessen kleiner maken?
    maar dan kom ik niet meer op de 500 cc.
    soms vindt ik het zo moeilijk ze eet goed, ze komt al van de geboorte minimaal aan, maar ze krijgt genoeg binnen maar ben altijd ongerust, omdat ik bang ben dat ze te weinig binnen krijgt van vocht en ze heeft het nog nodig de voedingstoffen wat in de melk zit.

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Heb je al eens geprobeerd haar thee met een wolkje melk aan te bieden? (Gewoon bekertje of flesje (rooibos)thee met beetje van haar eigen melk er in) Dat heeft een vertrouwde smaak, dus misschien wil ze dat wel. Verder: je kunt heel wat vocht in het eten stoppen, zodat ze niet tekort komt.
    Met 9 maanden moet ze minimaal per dag 400cc ZUIVEL hebben, dat is dus opvolgmelk, yoghurt, kaas en alle andere zuivel op een dag samen. Dus ik denk dat jullie wel ongeveer goed zitten nu hoor.

Belangrijkste is dat ze elke dag goede plasluiers heeft.

Deel Deze Pagina