Hoi, zijn er hier dames die de Dyson Supersonic föhn hebben? Afgelopen vrijdag heb ik deze van mijn man gekregen om mijn pas ontdekte krullen een goede verzorging te kunnen geven. Gisteravond was ik met de diffuser aan het föhnen, ventilator en hitte beide op 1, en dat ding was me toch heet! Ik kon hem gewoon niet bij mijn hoofdhuid in de buurt houden, zo heet! Dat lijkt me niet te kloppen, maar voordat ik Dyson bel, wil ik het toch voor de zekerheid even checken. Wat zijn jullie ervaringen? Bedankt!
Yep, ik heb hem. Ik gebruik altijd het smalle blaas-opzetstuk (hoop dat je snapt wat ik bedoel) en heb hem op warmte 2 en snelheid 3 staan, en kan gewoon dicht bij mijn hoofdhuid fohnen hoor, voel niks geks. Dus denk dat je even met Dyson moet bellen Edit; en hoe zit dit als je een ander opzetstuk gebruikt? Heeft hij het daar ook bij?
Ik zie je reactie nu pas, sorry… Ik heb contact gehad met Dyson en het is idd niet normaal. Ze wilden hem ter reparatie opsturen, maar daar ben ik niet mee akkoord gegaan. Zo’n duur ding moet gewoon werken als hij recht uit de doos komt. Mijn man had hem besteld bij Coolblue en daar konden we hem zonder problemen retourneren. We hebben een nieuwe besteld, ik ben benieuwd…