Ik vond het ook heel slim opgelost hoor! Die sewatpants oogden heel netje, en toch hadden die jongens broeken aan die meer pasten bij hun leeftijd. Was een hele mooie oplossing.
Van mij zouden ze mogen dragen waar ze zich prettig in voelen. Het moet wel netjes zijn, schoon en zonder grote/drukke opdrukken. Ik zou ze geen dingen aantrekken die ze anders ook niet aan zouden doen. Zoals jasjes, colbertjes, overhemden enz. En persoonlijk zou Ik ze al helemaal niet hetzelfde aantrekken.
Ik pak met een bruiloft juist wel wat meer uit. Ligt er wel aan wie het bruidspaar is. Vorige zomer hadden we 2 bruiloften: mijn nichtje trouwde. Zij had een kleinschalige bruiloft, vooral lowbudget. Mijn jongens (6, 10, 14 jaar) hadden toen alledrie dezelfde zandkleurige bermuda. De jongste twee hadden een polo/bloesje daarop aan. Dat was eigenlijk een polo, net zulke stof, maar dan met knopen tot onderaan. Dat hebben ze de rest van de zomer ook nog gedragen en deze zomer pastte het ook nog Zoon van 14 had er een leuke blouse met print op aan en ook hij draagt hem deze zomer nog. De andere bruiloft was van onze eigen dochter, toen hebben we echt uitgepakt De jongens (4 stuks) hadden allemaal een nette lange broek, wit overhemd en een gilet. Allemaal zelf ook helemaal mee eens. De jongste twee hebben dat afgelopen winter elke zo dag ook gedragen, de andere twee jongens droegen het ook, maar dan ook nogal eens zo der het gilet. Oudste zoon (20) koos voor een lichtblauw pak. Dat heeft hij niet nog eens gedragen. Hier worden bloesjes door de jongens gewoon nog gedragen, elke zo dag hebben de jongsten er sowieso een aan. De ouderen kiezen helemaal zelf hun kleding en zij pakken meestal gewoon waar ze zin in hebben. Maar goed zij hebben eigenlijk alleen maar best nette kleding. Ze houden niet van drukke prints enzo. Ik vind juist bij jonge kinderen een broek, bloes en gilet superleuk staan. Maar als zij zich daar niet happy in voelen zou ik gaan voor een nette broek en een leuke polo. Mooie witte sneakers eronder maakt het af!