ongeduldig! ik wil graag een tweede wondertje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door aimee83, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aimee83

aimee83 Niet meer actief

Hoihou dames
    Ik heb een dochtertje van 6mnd oud en we hebben besloten begin 2014 voor een tweede te gaan ( we hopen op ong 2 jaar verschil).
    Maar ooo ik zit nu al de dagen af te tellen!
    Ik heb zoveel zin in die fase. Zijn er meiden die dat ook zo (sterk) hebben?
    Ik ben nu niet ongie geworden. Test gedaan en dan ben ik voor nu nog heel blij dat het niet het geval is maar de tijd kan voor mij niet snel genoeg gaan.

2. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Ja snap ik haha maar wacht nog maar even haha want zo kort leeftijdsverschil is pittig vooral de zwangerschap dan. Als je daar echt van wilt genieten moet je even geduld hebben :)

3. aimee83

aimee83 Niet meer actief

Ja ik weet het. Daarom wil ik nog even wachten ( zegt mn verstand) maar mn gevoel wil nu nu nu haha.
    Ik vind het zo leuk. Maar ik had ook het geluk dat ik makkelijk zwanger raakte en een makkelijke zwangerschap had. Dat scheelt ook misschien.
    Meer mensen die dit gevoel hebben?

4. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Hihi... Herkenbaar... Ik heb een klote zwangerschap gehad én geen makkelijke start met ons mannetje maar wij zijn wel van plan om snel voor een tweede te gaan... Ik moet wel nog wachten ivm keizersnede maar daarna willen we weer beginnen! We willen het allebei erg graag, manlief weet al dat de eerste weekjes vooral voor hem zwaar zullen zijn omdat ik een keizersnede zal ondergaan, maar ziet daar niet echt tegenop.

5. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Herkenbaar, ik wil ook nu! Maar het verstandigst is om nog even te wachten. Wij hadden geen makkelijke start en nu moet ik echt even genieten van wat we hebben ipv me weer te storten op een nieuw avontuur. Waarschijnlijk gaan wij vanaf 2014 weer proberen zwanger te worden :)

6. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    Wij willen ook graag een 2e wonder. Onze eerste hebben we via icsi gekregen. Nu gaan we tot het nieuwe jaar zelf proberen spontaan zwanger te worden. Daarna weer via de mmm.

7. aimee83

aimee83 Niet meer actief

@roxy wat fijn dat jullie snel voor een tweede gaan!! Heel fijn dat je man ook snel een tweede wil. Als mijn man dan zou voorstellen zou ik het meteen doen hihi.
    @ andrea; ik zie dat jullie kindje al dik een jaar is goede leeftijd om aan een tweede te beginnen;) knap dat je nu nog kan wachten.
    @ tammie ik hoop dat het jullie gegund is. Gelukkig hebben jullie een wonder en kan je net wat minder druk voor een tweede gaan ( lijkt mij ).
    Leuke tijden zijn dat..maar ook frustrerend. Geduld geduld geduld.

8. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Precies dit, incl 2014 :D

9. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Hier willen we in september 2013 weer beginnen. Maar we hadden het er toevallig gisteravond nog over. Mijn gevoel zegt dat ik NU wil.
    Ben er serieus over aan het denken om eerder te gaan beginnen... man wil het ook wel maar gaf vanochtend toe toch wel een beetje van slag te zijn, haha. Omdat ik eerst stellig was van 9 maanden wachten (ivm dat ik complicaties kreeg en veel ziek was in de eerste 3 maanden) en nu ineens omdraai. Pffff... ben er nog niet uit. En ik heb vruchtbaar slijm op dit moment dus het is erg verleidelijk!

10. aimee83

aimee83 Niet meer actief

haha ja erg heh dat gevoel. Als je denkt dat je lichaam het aan kan... je zal niet de enige zijn die voor die 9 maanden zwanger is.
    Ik heb wel het idee dat mijn lichaam het nu aan zou kunnen, eerder ook al.

11. Taco

Taco Actief lid

11 dec 2012
    433
    35
    28
    Hier een die ook erg ongeduldig was ;) en ben nu alweer 15weken zwanger. De oudste zal 14maanden zijn als de baby komt. Zal erg pittig worden het eerste jaar maar ik vind het ook ontzettend leuk dat ze straks veel aan elkaar hebben door het kleine leeftijdsverschil.
    Moet ook wel zeggen dat ik bij de eerste een erg makkelijke zwangerschap+bevalling had en de opstart ook gemakkelijk ging. Als dit allemaal moeizamer was geweest waren we er nog niet aan begonnen.

12. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Ik zou het ook heel graag willen !! Maar het kan nu nog even niet.

13. giraffe 2013

giraffe 2013 Bekend lid

18 apr 2013
    754
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zo herkenbaar !!
    Hier is het echt voorlopig de komende jaren nog niet.
    Dus tel wel af maar tot wanneer ?!
    Hihihi

14. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Hier ook hoor en mijn zoontje is ook pas 4 maanden... PFFFF soms word ik zo gek van mezelf..
    Wij willen in 2014 starten...mits de situatie het toelaat en vl weer een baan heeft... Maar kriebels zijn er zeker...!

15. aimee83

aimee83 Niet meer actief

Grappig om te lezen dat ik niet de enige ben!
    Ik denk er echt dagelijks aan... Ben blij dat mn man ook redelijk snel een tweede wil, was eerst namelijk niet het geval. Dus nog een half jaar "wachten".
    Ik vind het echt de mooiste tijd in mn leven. Denk dat het ook erg is als de tweede (als het ons gegund is) er is en je weet dat dit de laatste keer zal zijn geweest...

16. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Ik was er nog niet helemaal aan toe. Maar toen mijn dochter vier maanden was, ben ik weer zwanger geraakt, en kijk zie banner. Er zal straks een jaar en drie weken tussen zitten. Wel pittig denk ik, maar ook wel leuk! :)
    Ben met een keizersnee bevallen. Helemaal nog niks negatiefs over gehoord bij de gyn! Dus dames die ook met een keizersnee zijn bevallen! Er hoeft niet perse een jaar tussen te zitten hoor!

17. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Nounou, toen ik terugging naar de gyn (voor de nacontrole) werd me toch echt verteld dat er een jaar tussen moet zitten en dat ze niet blij zijn als je eerder zwanger raakt dan dat jaar... Tja ik was ook niet blij, ik had ook liever geen keizersnede gehad omdat de gyn een beetje te laat reageerde maarja... Maargoed ik hoor overal wel 6 maanden rust dus die probeer :p ik in acht te nemen....

18. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    ik heb ook een dochtertje van 6 maand en het kriebelt zeker! We willen weer gaan proberen als zij 9 maand is. Ik was nu 2 dagen te laat voor mijn menstruatie, vandaag toch ongi geworden. Aan de ene kant beetje opgelucht (we gaan over 6 maand trouwen en de jurk is al gekocht, willen nog verhuizen etc etc) maar ook stiekum beetje teleurgesteld. Dus ik snap heel goed hoe jij je voelt!

19. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Edit: mijn zoontje is 6 maanden :p
    Maar leuk om te lezen dat er meerdere zijn die al zo snel kriebels hebben !

20. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Manlief belde net van zijn werk... of ik er nog eens over had nagedacht over waar we het gister over hadden (2e kindje) en of hij moest 'aantreden'. Want dan zou hij minder hard werken zodat hij daar genoeg energie voor had. Dus hij is ook enthousiast. Zijn broer en hij schelen ook maar 15 maanden en met name in de pubertijd was dat leuk. Allebei dezelfde vriendengroep.

Verstand zegt nog dat het wellicht geen goede keus is... dat ik 'moet' wachten tot 9 maanden. Maar ach... wat kan er gebeuren? Volgens mij is er geen onderzoek naar wat de risico's ervan zijn... toch?

Deel Deze Pagina