Ik weet t niet meer

Discussie in 'Gezondheid' gestart door xBLOEMPJE, 26 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Afgelopen donderdag nacht kreeg ik rugweeën tot zaterdag nacht.
    Vrijdag ochtend heb ik het avondeten van donderdag eruit gespuugd en ging ik naar het ziekenhuis vanwege de weeën. De weeën waren niet te zien op de CTG. Dus werd nier gelooft. Urine test gedaan omdat ze bleef volhouden dat het een blaasontsteking moest zijn. Wat het uiteindelijk dus niet was.
    zaterdag nacht stopte de weeën. Maar heb vrijdag nacht en heel de zaterdag lopen spugen als ik water dronk of iets at. Kwam er namelijk gelijk weer uit. Dus zaterdag hap gebeld en mocht langskomen. Iets tegen het braken gekregen. Wat niet werkte. En hup weer naar huis.
    Vandaag had ik een afspraak voor een geplande CTG. Was niet veel bijzonders op te zien. Maar toch de gynaecoloog ingeschakeld omdat het niet klopt dat ik blijf braken. Door verwezen naar de afdeling. Bloed en urine onderzoek wezen niets bijzonders uit.

Ik voel me nog steeds beroerd en blijf spugen. Maar heb geen last van misselijkheid of andere dingen. Voel me gewoon niet fit en kan niks binnenhouden.
    Ben dus gewoon weer naar huis gestuurd.

Maandag is de geplande keizersnede maar vind het maar raar dat ze me zo doorlaten gaan. De kleine voel ik ook amper en dat weten ze. Als ik al niks binnen kan houden is het toch ook niet verstandig om geen actie te ondernemen?

2. DTtje

DTtje Bekend lid

19 feb 2012
    513
    0
    0
    Begeleider vg
    Ik had dit bij mijn vorige zwangerschap...uiteindelijk bleken galstenen de boosdoener

3. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    O meid, je zal wel doodop zijn van zowel braken als de rug weeën.

Bloeddruk is ook gecheckt?
    Ik zou gewoon bellen en misschien een keer flink boos worden. Ik zou ook gek worden. Ze laten je maar wachten en nu moet je tot maandag wachten... dat is nog een kleine 6 dagen.
    Of opnieuw naar de hap. Kom voor je kleintje op. Als ze stiller is vind ze het misschien ook niet prettig meer.

4. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Galstenen kunnen idd ook enorme pijn geven die lijkt op rugweeen, zou dat zéker voorleggen aan een arts als je nog steeds pijn hebt en moet spugen! Hoe is je ontlasting? Vettige en/of ontkleurde ontlasting kan ook een symptoom zijn.

5. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Ontlasting is normaal. Urine ook.

Heb net weer gebeld en moet morgen afwachten. Beginnen met een cracker te eten komt dat eruit moet ik weer bellen. Tegen de tijd dat ik eindelijk geholpen wordt ben ik 10 kilo lichter. Zijn er nieuwe regels betreft onderzoeken. Ik ben er onderhand wel klaar mee durf niet eens meer te drinken of te eten.

6. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Ze testen nu weer van alles. Dus ben benieuwd. Houd niks binnen maar heb wel dorst en honger en ontzettend droge mond en Lippen.

7. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    En???
    Lijkt me niet onschuldig hoor.

8. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Alles is goed. Had 2 uur geleden een slaappil gekregen wat niet werkt. Blijf door spugen en heb daar een zetpil voor gekregen wat me kotsmisselijk maakt. Alles is schoon en het is geen virus.

Ik ga zo weer lief op het knopje drukken en vragen om de gynaecoloog. Slaap al weken niet en ben op en zeker met dat spugen erbij.

9. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik kreeg dus niks meer om te slapen en heb heel de nacht lopen draaien.

10. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Balen zeg! Maar je bent dus wel opgenomen?

11. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ooo wat vervelend zeg. Blegh... dat ze je niet even een prik geven of zo om te slapen. Raar zeg.
    Met draaien bedoel je duizelig? En nu?

Pffff ze laten je wel wachten zeg. Inderdaad gewoon blijven zeggen hoe je, je voelt. Hopelijk is het snel maandag of halen ze het eerder.

12. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Ja nadat ze ging overleggen met de gyn wel. Nu moet ik zo verplicht eten waar ik niet naar uit kijk. Ben het spugen onderhand wel zat. Zo aan de ctg en dan kijken ze wel weer verder.

13. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Door het vocht ben ik niet meer duizelig en was echt draaien om in slaap te komen.

14. kaatjuh81

kaatjuh81 Actief lid

20 apr 2015
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    en ben je de dag een beetje doorgekomen?

15. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hebben ze galstenen ook uitgesloten?

Deel Deze Pagina