Ineens keihard huilen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Boommm, 12 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boommm

Boommm Niet meer actief

Soms ligt N. heerlijk te slapen en ineens begint ze keihard te huilen. Het lijkt wel alsof ze ineens super veel pijn heeft dan? Ze is ontroostbaar dan, speentje helpt niet en zelfs als we haar optillen is ze niet gelijk stil, vervolgens ligt ze dan nog een paar minuten na te snikken.
    Dit doet ze ook als ik haar soms in de box leg of in haar stoel, dat ze keihard begint te gillen/huilen.

Ze krijgt infacol tegen krampjes omdat ze daar in het begin erg veel last van had. Ik heb het idee dat dit geen krampjes zijn. Maar wat het wel is? Iemand een idee? Herkenbaar? Vind het zo sneu en weet gewoon niet wat ik moet doen.

2. Spruitemoeder

Spruitemoeder Bekend lid

10 feb 2014
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nachtmerrie misschien? Heb het ook al eens meegemaakt. Zou er anders ook geen verklaring voor kunnen geven. Bij het wegleggen of zetten wil ze misschien niet dat je haar loslaat?
    Ik sla er eigenlijk ook maar een slag naar.... ;)

3. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Hier heeft ons meisje het ook geregeld 's nachts. Ze huilt al slapend en meestal is ze terug stil als ze haar speentje krijgt. Ik denk ook dat het meer dromen/indrukken van de dag verwerken is. Ik zou er anders ook geen verklaring voor kunnen geven ;).

4. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Zie ik goed dat je nu weer zwanger bent, en je kindje nog maar 12 weken is? Was je dochter nog maar 5 weekjes? Wat leuk, gefeliciteerd :)

5. XdropjeX

XdropjeX Fanatiek lid

16 nov 2011
    1.163
    1.041
    113
    Stoppen met infacol. Kunnen ze erg misselijk van worden..moest er ook gelijk mee stoppen..werd gelijk minder.
    Misschien dat dat het is?

6. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Kunnen krampjes zijn, mijn dochter had dat ook soms zo erg. Wij hadden sab simplex tegen krampjes en dat hielp erg goed.

7. Boommm

Boommm Niet meer actief

Bedankt voor de reacties! Zouden inderdaad dromen kunnen zijn.
    Ga morgen voor dat Sab Simpley kijken, misschien dan inderdaad een paar dagen stoppen met infacol.

8. Boommm

Boommm Niet meer actief

Dankjewel, nee ze was een paar weken ouder;)

Deel Deze Pagina