KMA ? Pepti soms onrust

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door 2011anoniem, 5 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2011anoniem

2011anoniem Actief lid

29 jan 2012
    370
    17
    18
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben op het moment in strijd met me zoontje om ze KMA sinds hij aan de Pepti zit gaat het stukken beter maar.... Er zijn nog heel veel onrustige buien en dan gaat het 4 dagen goed en dan weer heel slecht tot krijsen aan toe hun zeggen als hij echt KMA heeft hij altijd heel onrustig moet blijven ondanks de Pepti welk kindje had ook KMA en vaak onrustig maar niet altijd zit er echt doorheen wat een strijd pffff

Daarbij poept gij trouwens in onrustige buien witte verballetjes zelfs in het zieken huis weten ze niet wat het is ik zeg steeds hie meer vetballen hie onrustiger hij is --> hij is nu opgenomen en heeft uiteraard nu zijn rustige dagen

Groetjes anoniem

2. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Misschien is de pepti nog niet 'sterk' genoeg? De volgende - en laatste - stap is Neocate of nutramigen AA. Mijn dochter werd pas rustig met Neocate.

3. 2011anoniem

2011anoniem Actief lid

29 jan 2012
    370
    17
    18
    NULL
    NULL
    Had zij op de Pepti dan wel rustigere dagen ?

4. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Mijn mannetje zit op de Nutramigen AA, met de Friso Pep en Allergy Care merkte ik een hele kleine verbetering maar absoluut nog niet genoeg en ja wel structureel. Nu zit hij op Nutramigen AA, heeerlijk kindje geworden!

5. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Op pepti ging het een week goed, en toen weer drama's. Eens overgeschakeld naar Neocate geen melkdrama's meer.

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nee hoor, je hebt nog een tussenstap zoals gewone nutramigen of allergycare.

7. Roxyroxx

Ja maar dat het 4 dagen met Pepti wel goed gaat dan weer slecht en Dan weer goed heb ik persoonlijk nog nooit gehoord... Dat lijkt mij ergens anders op te duiden als KMA

8. 2011anoniem

2011anoniem Actief lid

29 jan 2012
    370
    17
    18
    NULL
    NULL
    Het gaat vaak even goed 3 à 4 dagen dan slaapt hij weer onrustig begint hij weer te rochelen wordt hij nog onrustiger en verkouden dan nog onrustiger en kramp aanvallen en dan ook weer poep met witte vetballen

9. Roxyroxx

Poep met witte vetballen? Nog nooit gezien...

Ik denk dat je zoontje geen KMA heeft, ik zou een verwijzing naar kinderarts vragen.

10. 2011anoniem

2011anoniem Actief lid

29 jan 2012
    370
    17
    18
    NULL
    NULL
    Met gewone melk ik hij altijd stront verkouden zwaar rochelen hele dagen krijsen buikpijn schete. Laten moeilijk tot niet kunnen poepen en reflux klachten

Deel Deze Pagina