ik geloof dat ik het toch niet helemaal doorheb als je nou gestopt bent met de pil, moet je dan eerst wachten tot je weer ongi bent om zwanger te kunnen worden of kan het ook lukken als je nog niet ongi bent geworden na je pilstop? kan iemand mij het proces uitleggen alsjeblieft, sorry voor mijn domheid!
Nee dat hoeft niet alleen weet je je cyclus niet helemaal dus kan het wat moeilijk zijn met testen. Ook kan je de eerste ronde geen ei hebben.
hallo... Meestal stop je met de pil als je strip op is en wordt je ongesteld.. Dat is dus net als met de pil enkele dagen erna. Dit noemen ze dan je pilongi. Hierna gaat je lichaam het zelf doen en na deze pilongi kun je dus al zwanger raken, zonder een eigen ongi te hebben gehad. snap je wat ik bedoel je?
oke ik snap hem.. ik ben 13 oktober ongi geworden, omdat ik toen nog niet had besloten te stoppen met de pil, ben ik hem doorgaan slikken, hierdoor duurde de menstruatie ook wat korter als normaal, ik heb de laatste geslikt op 18 oktober, hierna ben ik niet meer ongi geworden..
dan kan je denk ik wel rekenen van de 13e, weet het niet zeker... Maar je weet je lengte niet, dus ook niet wanneer je ongi moet worden. Heb je nu 28 dagen aangehouden in je banner!?
Gestopt met de pil, meteen aan de klus en meteen zwanger. Cyclus van 26 dagen. Duidelijke eisprong dankzij temperaturen en ovutesten!
hai mamakitty, oke het zou dus raak kunnen zijn deze maand? alleen is mijn ei dus waarschijnlijk later geweest en heb ik misschien nu wel last gehad van de innesteling..