Hoi hoi Ik ben al een tijd aan het kwakkelen, 2 weken geleden was ik helemaal al niet fit, snel moe.... anderhalve week geleden kreeg ik keelpijn, misselijk en hoesten... dat duurde een aantal dagen en toen begon ik ineens heel erg te hoesten werd ik snot snot verkouden en kreeg ik koorts (waren op vakantie (jeej fijn zo op vakantie ziek zijn), dus weet niet exact hoe hoog de koorts was maar ik voelde me flink beroerd).... Toen ging het afgelopen vrijdag ietssssss beter........ maar sinds zaterdag weer knallende koppijn, zere holtes, hoesten (slijm), snot verkouden. heb geen koorts mee, maar voel me nog steeds zo belabberd. Iemand tips hoe ik van die koppijn en verkoudheid af kan komen? stomen zie ik echt niet zitten aangezien mijn hoofd zo bonkt. Paracetamol helpt wel iets maar ik wil van die verkoudheid af.... Kom maar op met jullie wondermiddeltjes
Nee geen koorts meer 37,3 maar slik ook non stop paracetamol ... Hoesten word ik zo gek van. Gaat ook zeer doen nu. Af en toe steken inmiddels longen / ribben .... En je wordt ee doodmoe van als je al een week hoest .... Snif
Ja, balen he, je wordt er doodmoe van. Ik krijg dan altijd hoofdpijn van die verstopte holtes, dat kan nog een tijdje duren. Het was zelfs een keer zo erg dat ik kiespijn kreeg en snel naar de tandarts ging. Hij zag helemaal niks maar kon wel raden dat ik ziek was geweest, die verstopte holtes veroorzaken pijn (loopt ook een zenuw richting middelste kies bovenkant). Dus je neus moet vrij! Neusspray heb je dus al gedaan. 's nachts wat dampo onder je neus? Veel frisse lucht want zuurstoftekort geeft ook hoofdpijn. En wat ik wel eens doe, zo'n neusspoeling. Even wennen maar het maakt goed schoon. Even kijken of ik een plaatje kan vinden.
Haha erg Charming ja 😆😆 zal morgen es soepelen met zoutoplossing kijken of dat wat doet ... Heb nu ook ineens pijn in m'n boven benen .. Word er Eem beetje moedeloos van ... Paar dagen ziek zijn vind ik helemaal geen ramp maar duurt nu al bijna twee weken
Stomen met heet water helpt om het los te maken in je hoofd. En snachts zou je daro capsules kunnen proberen tegen de hoestprikkel. Beterschap
Klinkt wel als een griepje. Rust rust en nog eens rust. Als je een bad hebt kan je wat van die etherische olie er in druppen. Eucalyptus bijv.
Ik heb zelf al sinds kinds af aan last van migraine en kreeg hier ook medicatie voor. Maar nu heb ik extra last van aanvallen maar mag ik alleen paracetamol nemen wat niet werkt dus kwam mijn schoonmoeder met gember! Je kan can verse gember thee zetten en dat helpt tegen hoofdpijn en verstopte neus. Beterschap!
Veel hoofdpijn klinkt als een voorhoofdholteontsteking, blijft dit lange tijd aanhouden kan je nasonex neusspray krijgen via je ha, werkt super!
Pffft herkenbaar, was al een maand aan het kwakkelen, nasonex gehad,gestoomd allen huis tuin en keukenmiddeltjes geprobeerd, Uiteindelijk een week geleden begonnen met antibiotica, en nu ben ik er eindelijk vanaf!!!
Idd. Voorhoofdholteonsteking. Even naar de huisarts waar je waarschijnlijk een kuur krijgt. Hier goed geholpen! En vraag om naproxen. Sterkte.
Oke, dit is wat wij doen (en werkt beter dan alle medicijnen). Als je thee met honing drinkt moet je dit anders doen. Door het hete water worden alle goede bestanddelen van de honing 'verbrand' beter kun je een glas warm water met een theelepel kaneel nemen.. Dus drinkklaar warm water zeg maar. Ook maken we wel eens een hele pot vol water mengen met honing en uitgeperste citroen. Ik heb ook eucalyptus olie in huis, die druppel ik op mijn kussen voor het slapen gaan en soms wat druppels op de douche vloer voordat ik erin stap. Dan stijgt het op en krijg je wat vrijer adem (ook goed om een stoombadje mee te maken!). En uiteraard genoeg blijven drinken! Water, bouillon.. Hoop dat je er iets aan hebt!