sinds gister zit ik zo'n beetje de halve dag op de wc. Niks van het kerstdiner binnen kunnen houden Nu merk ik dat mijn produktie erg is teruggelopen ... Maar ik voel me zo hondsberoerd dat geen energie heb om mijn mannetje extra vaak aan te leggen. Gelukkig hebben we een koelkast en vriezer vol melk dus hij komt niks te kort en hij is zelf ook niet ziek gelukkig! Maar hoe komt dit nu weer goed? Kan ik m nu het normale aantal keer voeden en daarna papa een fles laten geven... en extra gaan aanleggen als ik weer beter ben? En dan moet ik ook nog volgende week weer gaan werken, dus ik hoop dat ik op tijd weer beter ben om mijn produktie weer op peil te krijgen
ja, ik zou het zo doen als je zegt. wel aanleggen, flesje nageven zolang dat nodig is. als je je weer wat beter voelt extra met je kindje in bed blijven en veel/vaak laten drinken. hier ook gehad en ging na een weekje weer beter.
ik heb het ook gehad (spugen, buikgriep e.d.) en hield niets binnen. Heb de 'normale' voedingen gegeven en mannetje was tevreden, ik heb geen extra flesjes oid hoeven geven. M'n productie is ook niet verminderd. Het schijnt dat je lichaam jouw kindje voorrang geeft (ik ben 2 kilo afgevallen in 2 dagen). Je moet dus wel goed voor jezelf zorgen. Veel drinken ook bijvoorbeeld bouillon om aan te sterken. Als je het idee hebt dat je productie omlaag gaat kun je idd meer gaan aanleggen als je je weer beter voelt. beterschap
Beste is samen in bed en zoveel mogelijk aanleggen. Zelf zo min mogelijk doen, vooral voldoende drinken.