Hoi meiden, Ik heb zojuist bij de vk n afspraak gemaakt voor maandag de 18e, ze gaat dan kijken of ik mogelijk gestript kan worden. Nu ben ik alleen vergeten te vragen of je daarna juist rust moet nemen of in beweging moet, of gewoon zoals normaal... Ik heb namelijk m'n andere twee kindjes gewoon thuis en van en naar school die dag, of is het beter iets te regelen (ook al gebeurt er nog niets?) Wat was het advies dat jullie meekregen?? Ben benieuwd!
Ik mocht en kon gewoon doen wat ik wilde. Zelf had ik ook geen idee wat ik kon verwachten. Ze rade me wel aan een maandverbandje mee te nemen voor na het strippen.
Bij mn eerste kon ik gewoon doen wat ik wilde na de 1e keer strippen. Ben zelfs een 2e en 3e keer gestript, en toen begon 's ochtends vroeg om 05.00u de bevalling. Bij de 2e is bevalling een uur na 1e keer strippen begonnen, dus doen wat ik wilde was toen niet van toepassing. Als jij je na het strippen goed voel, kun je volgens mij doen en laten wat je wil. Succes, toch altijd weer spannend
hoi het enige wat ik er over kan zeggen is dat ik gestript ben met 41 weken en ik binnen een half uur weeen had. Het rommelde al wel moet ik erbij zeggen en voor mij was dit het laatste duwtje zeg maar. liefs paula en sucses
Ok, dankjulliewel voor je reactie. Ik hoop inderdaad dat ik wel wat moet regelen, maar dan omdat het begonnen is haha. Anders die ik gewoon mijn ding die dag. Ik zal dan 39+3 zijn, dus ben benieuwd wat t doet... Vind het nu al spannend hihi
Maar gaan ze dan ook meteen strippen? Ik heb namelijk net een afspraak gemaakt voor maandag. Dan gaat ze kijken of strippen zin kan hebben. En dan komt de vk dinsdagochtend om me te strippen. Daarna kan en mag ik doen wat ik wil. Bij mij vk strippen ze in principe niet op de praktijk..
Vreemd, ik moest juist in beweging blijven en mocht niet gaan slapen of luieren op de bank. werd me aangeraden om het bos in te gaan (voor aan) en te gaan lopen,lopen,lopen. dit heeft wel geholpen moet ik zeggen en de weeen werden steeds heftiger. het begon met rugweeen. zelf vond ik het strippen niet echt prettig, maar goed...bevallen ook niet hahahaha succes dinsdag!!
@ bubbel: ja als het kan strippen ze meteen, moest er een dubbele afspraak voor laten inplannen... @melanie: ok ,dus toch wel beweging...
Hier bij de eerste gestript en bij de laatste en ik heb gewoon alles gedaan wat ik normaal ook zou doen. Heb zelfs nog de wc en badkamer schoon gemaakt bij de laatste, want stel dat hij wel zou komen dan moest het toch wel schoon zijn. Bij mij begin het wel pas na een paar uur effect te hebben, al had ik wel last van af en toe een pijnlijke harde buik, maar dat ik nou echt zoiets had van het heeft nut gehad. Ze hebben toen tegen mij wel gezegd dat een warm bad of een warme douche ook nog weleens kon helpen zodat je ontspannen was en dan kon het ook opgang komen, maar daar had ik geen tijd voor. Hoop bij deze zwangerschap ook dat ik gestript kan worden voor de 40 weken.
bij mij gingen ze eerst ijken of t kon nou dat kon, dus whoppa strippen (geen pretje) moest daarna naar ziekenhuis voor ctg en echo want er was wat meer rust in mn buik alles was goed naja oke en snachts om 1 uur begonnen de weeen, dag erna om 3 uur is ze gebren maar niemand die mij een "wat te doen na stripepen" voorschrift mee gaf hoor gewoon doen wat je wil dus
ja hoor gewoon lekker je ding doen. Bij de eerste ook gestript, toen zei ze ook lekker in beweging blijven dat kan ook nog een zetje zijn. En bv de harde buiken over laten gaan in echte weeen...Hier idd ook de badkamer lopen schrobben
bedankt dames! ja ik had er een beetje over zitten lezen en de een had het over rust erna en de ander over extra beweging, dus dacht laat ik het eens op ZP vragen zoals ik het nu lees, doe ik gewoon mijn ding, heb mn ouders stand-by voor het geval dat, en verder zie ik het wel...