Advies nodig 2 dagen na NOD negatieve test

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Karin12768890, Oct 12, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Karin12768890

Oct 12, 2022
    24
    7
    3
    Female

Hoi,

Wat vervelend zeg, ben je al moeder?

Blijf jij dan nu ook nog wat symptomen houden? en hoe lang/veel bloed je nu nog? Ik heb het gevoel dat nu mijn hele lijf in de war is. Puistjes, afscheiding, krampen, veel plassen, ook tepels erg gevoelig nog en mijn ovulatie is nog niet maar lijkt wel eerder te komen, geen idee?

2. Karin12768890

Oct 12, 2022
    24
    7
    3
    Female
    Ik denk eerder een te lichte streep om positief te zijn, ik denk dat ik dit achter me moet laten en de ovulatie testen weer uit de kast haal.

3. Meira

Meira Lid

Oct 14, 2022
    15
    7
    3
    Female
    Ja, ik ben al mama :) een zoontje van 2 jaar!

Ik had lichamelijk weinig klachten, behalve buikpijn. Ik was vooral meeeeeega emotioneel. Echt hormonaal emotioneel.
    Dat heeft 2 weken geduurd denk ik.

Daarna ben ik gaan ovulatie testen gaan doen. En waar ik normaal op dag 12/13 een positieve test heb, kreeg ik die nu pas gisteren op dag 19, al twijfel ik of deze wel echt positief is. Dus wat jij ook zegt; m’n lijf is totaal de weg kwijt.

Hopelijk is jouw lijf snel weer een beetje de oude :)

4. Meira

Meira Lid

Oct 14, 2022
    15
    7
    3
    Female
    Het bloeden heeft 9/10 dagen geduurd denk ik!

5. Karin12768890

Oct 12, 2022
    24
    7
    3
    Female

Ah leuk! Kwamen de symptomen deze keer een beetje overeen met de zwangerschap van je zoontje?

Hoe lang was jij dan ongeveer zwanger als je het zou betekenen? Oh jeetje, dus die symptomen kunnen nog wel even aanhouden.

Hm, ik lees ook echt zulke wisselende verhalen. Ook over zwangerschappen waar bij de innesteling wel rood bloed en stolsels waren etc.

Laten we idd hopen dat ons lijf weer een beetje de goede weg vind haha, ik kan me beter gaan scheren dan dat ik op dit forum zit want zwanger van dit forum wordt ik vast niet

6. Karin12768890

Oct 12, 2022
    24
    7
    3
    Female
    Best lang! Begon dat ook gelijk hevig met krampen enzo of was het anders?

7. Meira

Meira Lid

Oct 14, 2022
    15
    7
    3
    Female
    Ik vond ook dat 9 dagen bloeden heel lang was, vooral omdat ik eigenlijk op de dag van de positieve test, nog niet eens ongesteld had hoeven worden. Dat zou 2 dagen later pas zijn!

Bij mijn zoontje had ik 1x een paar krampjes (kleine week voor ik ongesteld zou moeten worden). Verder geen symptomen tot 5/6 weken. Rond die tijd kreeg ik pijnlijke borsten en daarna kwam vermoeidheid en misselijkheid.

Deze keer had ik heel de tijd krampen. Mijn gevoel zei meteen; het is gelukt, maar ik denk niet dat het blijft zitten. En als het wel blijft zitten, ben ik benieuwd wat de eerste echo gaat zeggen. Helaas was mijn gevoel juist.

Ohhhhh je wilt niet weeeeeten hoeveel en hoevaak ik op forums ga lezen of ga zoeken naar informatie als tegen de tijd dat ik ongesteld moet gaan worden.
    Terwijl; het veranderd niets. Het komt wanneer het komt.
    Maar ja, helaas zit mijn hoofd zo niet in elkaar

Hopelijk is het je snel gegund! ♥️

8. Karin12768890

Oct 12, 2022
    24
    7
    3
    Female

Wat lief, dankje!

Voor jou natuurlijk ook, mocht het wel weer gelukt zijn hou je me dan op de hoogte?

9. Meira

Meira Lid

Oct 14, 2022
    15
    7
    3
    Female
    Doe ik! Andersom ook hè?! :)

Karin12768890 likes this.
  10. Karin12768890

Oct 12, 2022
    24
    7
    3
    Female

Hoi Meira,

Ik ben toch ook benieuwd of jij hier last van hebt, mijn opgeblazen harde buik blijft met menstruatie krampen en veel waterige afscheiding. Nu ook 38 aangetikt op de thermometer.

Is dit normaal na een waarschijnlijke vroege miskraam?

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,998
    15,618
    113
    Nabij Utrecht
    Ik vermoed niet dat je een mk hebt gehad, maar dat je de griep hebt
    Deze heerst ook vollop namelijk.

12. Karin12768890

Oct 12, 2022
    24
    7
    3
    Female

Dan heb ik wel erg lang de griep, ik laat het nu voor wat het is. Enige wat ik weet is dat de symptomen weer erger terug zijn na even weg geweest te zijn. We gaan het mee maken

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,998
    15,618
    113
    Nabij Utrecht
    Als de symptomen van hcg komen en dus erger aanwezig zijn, zou je al duidelijk moeten testen.
    Ik zou vandaag even een zw test gaan doen. Is deze negatief dan kan je er echt wel vanuit gaan dat er geen hcg zit.

Hopelijk heb je snel duidelijkheid wat het nu is en voel je je ook snel weer beter.

14. Karin12768890

Oct 12, 2022
    24
    7
    3
    Female
    Hoi,

dank voor je berichtje.

Net nog even getest, weet dat het in de ochtend moet maar vanmorgen niet gedaan, wat denk je?

Attached Files:

15. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,998
    15,618
    113
    Nabij Utrecht
    Ik vind hem negatief.

Als je zoveel hcg hebt dat je er veel klachten van krijgt dan maakt het niet uit met welke urine je test, want dan gaat ie op alle urine aanslaan namelijk

16. Meira

Meira Lid

Oct 14, 2022
    15
    7
    3
    Female
    Nee dat heb ik niet gehad. Ben je ook nog aan het vloeien? Tis nu een dag later, voel je je al wat beter?

Anders zou ik toch even de huisarts bellen voor de zekerheid..

17. Karin12768890

Oct 12, 2022
    24
    7
    3
    Female
    0D4FCC79-5A6D-4424-8B6F-B05D72EDFFB1.jpeg CFC77A1D-DD0A-4C86-BD7F-468436459289.jpeg 01B7653E-1A6C-48D4-AE0E-903663291C4F.jpeg

Hoi Meira,

Nee heb niet meer gevloeid of iets erna, voel me nog steeds “ aardig zwanger”. Vanaf vandaag wel stoppen met mijn ADD medicatie, dit adviseerde mijn behandelaar die deze medicatie voorschrijft. Ik kwam binnen en ze begon gelijk over het onderwerp zwangerschap en medicatie, heel raar want hoe kon ze dit weten maar wilde dit wel met haar bespreken. Nadat ik alles heb verteld zei ze dat ze daarom er ook over begon, het kon voelen/zien!? Heel gek..

Ze vertelde ook dat de medicatie invloed kan hebben op het tonen van hcg op een zwangerschapstest en dat zei dit regelmatig mee maakt en zelf ook heeft meegemaakt pas na enige tijd positief te testen. Alle symptomen blijven dus, buik is niet normaal aanwezig en kan het amper meer verbergen (zie foto).

Dus al met al geen steek verder en die buik vind ik echt bizar, normaal ben ik gewoon plat..

18. Karin12768890

Oct 12, 2022
    24
    7
    3
    Female
    Hoi,

Ja lijkt mij ook maar lees en hoor ook veel andere ervaringen. Zie update aan Meira.

19. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,998
    15,618
    113
    Nabij Utrecht
    #39 RoGiJuLi, Oct 18, 2022
    Last edited: Oct 18, 2022
    Ik weet niet welke medicatie je slikt, maar van alle add/adhd medicatie die ik ken (en ik ken er een hoop) is er geen een die invloed kan hebben op een zw test.

Maar wat ik of een ander hier op het forum denken is helemaal niet relevant eigenlijk, want je wordt er mee niet van je onduidelijkheid geholpen omdat je 2 verhalen hoort. :)

Ik zou morgen bloed laten prikken op hcg, lh en fsh en op basis van die uitslagen kan je precies zien waar je momenteel zit in je cyclus en of je zwanger bent (ik proef namelijk dat je je er niet helemaal bij kan neerleggen dat je niet zwanger bent en het een reguliere menstruatie was... en dat is helemaal niet erg hoor).

Ik denk dus dat een bloedtest je beter kan helpen dan de verhalen/ervaringen hier op zp ;)

Succes en ik ben erg benieuwd naar de bloeduitslag (mocht je gaan prikken).

20. margarethd

margarethd Fanatiek lid

Feb 16, 2018
    1,288
    1,020
    113
    Female
    Ik zie toch wel echt wat.. maar voor na NOD is het echt te licht. Hoe is de test hierna opgedroogd?

Karin12768890 likes this.

Share This Page