Hoi, Ben het met je eens dat ik hier mijn geruststelling niet ga krijgen inderdaad. Uiteraard zou ik enorm blij zijn als het wel zo zou zijn, maar het er niet bij kunnen neerleggen dat ik niet zwanger ben of het niet is gelukt heeft hier niet zoveel mee te maken. Ik vind het prettig om mijn verhaal te delen, het advies van andere leden kan mij ook helpen door stappen te zetten die mij nog onbekend zijn. Dus dank voor je advies voor bloed prikken, moet ik dit bij de ha aanvragen?
Hmmm wat vreemd! Ik sluit me aan bij wat de rest zegt; huisarts bellen en vragen om een bloed test. Dan weet je zeker waar je aan toe bent!
Hoi Meira, Lief dat je aan me denkt! Symptomen zijn er nog steeds en nemen niet af, nemen juist toe. Had de dokter gebeld voor een bloed test, de assistente gaf aan dat de huisarts contact met me zou opnemen. Ook nog een lichte positieve test in handen die dag, dus toen ik dat zei gaf ze aan er vanuit te gaan dat ik zwanger ben en de bloeding innesteling is geweest. Zelf ben ik nog niet echt gerustgesteld en hoop op een snelle echo bij de verloskundige (belde vanmorgen voor een afspraak), dan kan ik denk ik pas echt of genieten van een zwangerschap of verder onderzoeken wat er gaande is.
Hier alles goed! Vandaag op dag 11 na ovulatie, ennnnn positieve test hopelijk blijft dit frummeltje plakken
Heb je al eens met een ander merk getest dan de Action testen? Ik lees hier de afgelopen tijd op het forum veel over vals positieve resultaten met deze test namelijk. Tevens zou je nu echt een knaller van een test verwachten als het inderdaad een innestelingsbloeding is geweest, zeker geen lichte. Heb je een foto van je laatste test? Heb je überhaupt oploop ten opzichte van vorige week?
Dit idd. Vooral tegenwoordig, zou ik sowieso niet zomaar van direct zwanger uit gaan bij een vage/lichte streep die verder niet oploopt enzo. Vooral niet met zulke kwaaltjes als jij oppert.
Hoi, Even een update hier Vandaag een vroege pret echo gehad bij Jan de Koning in Ochten, kon het niet laten! Zeker een kloppend klein vruchtje kunnen zien, en wellicht ook nog een tweede maar dat zal met de eerste echo bij de verloskundige wel duidelijk worden. Hij schatte mij op net +-6 weken. Helemaal in de wolken! ෆ⭑
Wat een wending ineens haha. Helaas is je echo erg onduidelijk dus ik kan niet veel maken van de echo. Kan je hem wellicht scherper fotograferen? Iig natuurlijk wel gefeliciteerd!
Ja wat een wending inderdaad, bizar. Ik heb ze alle 3 even per stuk gefotografeerd, lukte anders niet om een goede foto te maken. Dankjewel!
Gaaf hoor! Ik kan nog geen vruchtje ontdekken, maar het begin is er zeker Hopelijk gaat de zwangerschap voorspoedig verlopen