Hoi allemaal, Ik ben nieuw op dit forum, maar hoop toch dat ik van jullie advies kan krijgen. Mijn man en ik vinden het lastig een keuze te maken, en met anderen erover hebben in het echt gaat natuurlijk nog niet!!! We twijfelen tussen: Connor Gijs Milo Gijs of.... misschien hebben jullie nog wel hele leuke (betekenisvolle) ideeen voor jongens voornamen...??? Groetjes, Cheyenne
Bedankt voor je snelle reactie! We hebben volgende week de 20 weken echo, daarna willen we de knoop doorhakken wat betreft namen.... LASTIG!!
Ik vind Milo ook leuker. Lastig hèdie namen. Voor een meisje is het al duidelijk, maar een jongensnaam..pfff. Gelukkig wordt het hoogstwaarschijnlijk eenn meisje bij ons (qua naam dan)
Ontzettend lastig! Ik heb vanaf het moment dat ik zwanger was geen seconde rekening gehouden met het feit dat het ook een jongetje kon zijn... gek he!
Ik stem ook op Milo Had ook in de planning om na 20 wkn echo de knoop door te hakken.... Inmiddels alweer 28 weken en nog geen naam
Ik vind Connor leuker dan Milo (Connor was tweede keus bij ons) Hoe heten jullie zelf? en in combi met de achter naam?
We zijn er uit! Mijn man had Connor op nr 1 en Milo op nr 2 favorieten, ik precies andersom. Maar gister was hij er opeens helemaal uit; het wordt Milo Gijs Bedankt allemaal voor het meedenken!!!