gebruikersnaam

Discussie in 'De lounge' gestart door lennylenn, 6 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

goodmorninggg!!!

ik vroeg me af hoe jullie op jullie gebruikersnaam zijn gekomen.

De mijne is eingelijk de afkorting van mn vriends naam.. hij heet lennart maar ik noem em lenn. (waarom het lennylenn is geworden weet ik niet maar ik irriteer me mateloos aan die kl*te naam)

waar komt jullie gebruikersnaam vandaan?

2. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Hier zijn al heel veel topics over geweest, moet je ff zoeken.

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
  4. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Ach naja, we kunnen toch wel een nieuwe topic beginnen?

Ik erger me namelijk ook verschrikkelijk aan mijn naam...: Lindangel. Ik heet Linda en mijn vriend had 'Lindangel' ooit (meer dan 10 jaar terug) bedacht als naam voor mijn hotmail-account.
    Ik moest hier iets verzinnen als gebruikersnaam en dacht ook dat niemand aan mij zou denken met deze naam, want het past absoluut niet bij mij. Maar nu erger ik me dus dood...

5. Maia

Maia Niet meer actief

Maia is een van de 7 Pleiaden uit de Griekse Mythologie. Ze is de moeder van de God Hermes.

Ik heb wat met Griekse mythologie en ik vond dit een mooie naam dus.. :)

6. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Ik heb gewoon mijn eigen naam gebruikt maar de i is dan een 1

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    bij mij zijn het de begin letters van mijn man, kind en mezelf

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Mijn gebruikersnaam is samengesteld uit mijn naam en mijn vriend zijn naam. De eerste 2 zijn van mijn vriend en de laatste 2 zijn van mijn naam.

9. fruitella

fruitella Actief lid

28 jan 2009
    119
    0
    0
    marketing en communicatie
    Dordrecht
    ik kon niet meer inloggen onder mijn oude account Sascha1975 (en dat is gewoon mijn naam en geboortejaar; hoe origineel;)) dus ik moest gauw iets anders verzinnen. Zat op dat moment een perenijsje weg te smullen en zo kwam de associatie met fruit..nu ik erover nadenk eigenlijk best wel een suffe gedachtensprong. Als ik er iets langer over na had gedacht had ik nu misschien wel een hele bijzondere en in het oog springende nick gehad zoals Winterwonderwolk, Taistoietsoitbelle, Holidayarmadillo of Bloblor! Maar bij deze sta ik al deze suggesties af aan diegene die nu nog nickloos aan de zijlijn staan en blijf ik wel een vierkant fruitrolletje:D

10. Linda86

Linda86 VIP lid

Eigen naam + geboortejaar

Hoezo origineel?

11. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Een oude vriend van mij noemde me altijd Kimmeding dus dan is de keus niet moeilijk

12. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Een vriend van mij noemde mij vroeger liefkozend Miepie (terwijl ik ECHT heeeeeeeel anders heet) en ik wilde wel anoniem blijven, das het mooie van internet nietwaar? :D Maar Miepie was al vergeven dus maar mijn bouwjaar erachter geplakt.

13. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.682
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Chillin is een knuffel sneeuwpop die ik 3 jaar geleden in Kuala Lumpur heb gekocht,en mijn echt naam begint ook met C.

14. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Wij noemden mijn zoontje altijd Ukkie tijdens de zwangerschap om zijn naam niet te verraden.

15. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik ben iemand die gauw beren op de weg ziet en van een mug een olifant maakt. Ik maak me nogal gauw zorgen ergens over.
    Ik wil mij eigenlijk minder druk maken om dingen en genieten van wat ik wel heb.

Vandaar.... don't worry, be happy!

:D

Deel Deze Pagina