Oke, ik tril helemaal. Gister en eergisteren een tuurstreepje. En vandaag omdat ik een ietsiepietsiemini drupje bloed zag mijn ochtendurine weggegooid. Opeens besloot ik net toch te testen en tada! (In het echt stukken beter zichtbaar! Van een afstandje al.) dit is goed toch voor 2 dagen overtijd? En zonder ochtendurine?
ik zie een streepje hoor! als ik jou was zou ik morgen of overmorgen nog eens testen en dan met een digitale van clearblue!
Ik zie wel een streepje, maar durf niet te zeggen dat hij goed is voor twee dagen overtijd. Maar als je gister geen streepje had, is je ei wellicht later geweest, dus zou over twee dagen nig eens testen, dan moet hij wel opgelopen zijn.
Ik vind als je 2 dagen een tuurstreepje heb en deze van vandaag een stuk duidelijker is dan heb je toch stijging van hcg. Heb je mss je tuurtestjes nog?
Hij lijkt positief! Maar dit is wel zo een vroege test toch van Sensitest? DIe al bij bij 10hcg een streepje geeft? Ik had dit streepje vijf dagen voor NOD, 9 DPO. Maar goed, wel bij tweeling. Als de streepjes donkerder worden zou ik er van uitgaan dat het goed zit hoor Denk dat de kruidvat nu ook wel een streepje geeft. Door mmm wist ik precies wanneer mijn eisprong was geweest, met een gewone cyclus kan dit toch nogal eens wisselen en zit je misschien toch net op nod of een late innesteling enz. Kan allemaal Maar dit lijkt positief in ieder geval! Gefeliciteerd!
Ik zeg positief!! Maar of dat hij donker genoeg is voor na NOD durf ik niet zeggen,denk dat dat voornamelijk van vrouw tot vrouw afhangt hoe snel je hcg aanmaakt! Ik zou maandagochtend nog een keer testen dan zou het weer wat duidelijker moeten zijn!! Succes
ik zie een streepje.. dus lijkt me positief ! maar voor 2 dagen overtijd vindt ik um net te licht. tenzij je ei later was .. Als je streepjes duidelijker worden is het een goed teken ik zou morgen nog eens testen Succes !
Bedankt voor de reacties! Doe er morgen nog 1, benadruk nog even dat het streepje in het echt een stuk duidelijker is. En sowieso veel duidelijker dan die van gisteren! Ik hoop dat ze mooi op mogen lopen tot een knaller
OK,maar feit blijft dat hij veel lichter is dan de controlestreep.die is op de foto ook niet te missen.maar daarom kan het best zijn dat je een later ei hebt gehad,en dat het allemaal meer dan goed komt.ik duim voor je.vind hem voor nu erg licht.maar misschien is dat wel heel goed te verklaren door een later ei.weet je wanneer je je eisprong hebt gehad?
Dat hij lichter is maakt toch niets uit. Hij loopt op zoals ts zegt dat is heel goed voor nu. Mss schomm je cyclus nog wat ts en is idd je eitje wat later geweest. Hoe dan ook ik vind het hoopvol klinken!
Ik heb geen ovu testen gebruikt, daar wilde ik deze maand mee gaan beginnen. Ik heb 2 uur nog een veegje bruin gezien verder niks meer. Ik had 23 juli onwijze last van mijn onderrug, kan het mij heel goed herinneren omdat ik haast niet stil kon zitten van de pijn. Afentoe wel krampjes en steekjes sinds 2 dagen..
Dat hoeft niks uit te maken.en is misschien goed te verklaren.ik hoop op een knaller 1 dezer dagen,en duim mee.
Voor nu een prima beginnend streepje. Sommigen krijgen pas na 1 week of langer een donker streepje. Succes morgen. Spannend.
Als je dan van de 23 e als eisprong uit zou gaan,zit je nog ruim voor nod,dus dan zou dit heel goed kunnen.ik duim mee.
Zo'n streepje had ik vorig jaar op nod.. En nu een kleine man van bijna 13 maanden rondlopen. Ik heb met deze dipsticks nooit een knaller gehad...streepjes bleven licht bij mij.