bij mijn huisarts/verloskundige is laatst medische inspectie geweest en daaruit bleek dat het er allemaal niet zo hygienisch aan toe gaat daar. nu heb ik het inspectie rapport proberen te lezen maar snap er niet zo heel veel uit, waarschijnlijk door nu dus stress omdat ik een paar maanden terug nog daar ben geweest en infuus met vocht heb gehad en een paar weken terug nog een spuit met ijzer. maar omdat er een heel stuk in staat over hepatitis b en slechte sterilisatie van naalden wil ik weten of ik hiermee dus risico loop en wat ik nu het beste kan doen. omdat hun ook mijn verloskundigen zijn en ik ben 33 weken zwanger ben en dan voor een derde keer moet switchen van verloskundige. ik wil er wel bij melden dat ik al 4 weken last heb van constante diaree, winderigheid misselijkheid en echt boeren laat die naar rottende eieren stinken. dit is niet constant maar zo'n 2 a 3x per week een dag. dit had ik al overlegd met de huisarts maar die kon er niks mee. en nu ben ik heel erg bang dus voor hepatitis. mijn vraag wie wil het inspectie rapport lezen en mij advies geven! alvast bedankt! Inspectie voor de Gezondheidszorg - 404 - Pagina niet gevonden
Hoi Nenny, ik kan de link niet openen, er wordt gezegd dat de pagina niet is gevonden. Je bent in het begin op hepB getest, dus je hebt een uitgangspositie en die was goed, want anders had je dat al wel geweten. Maar zo een recente infectie kun je volgens mij nog niet in het bloed zien, maar dan zou je eens aan de HA moeten vragen of deze test op Igm al zin heeft. De klachten die je beschrijft klinken volgens mij niet naar klachten die je bij een hepB infectie hebt, maar ik ben geen expert op dat gebied. Je zou de IGZ eens kunnen bellen voor info; die moeten je er echt meer over kunnen vertellen. Groeten Brigitte