Advies nodig mbt jumpsuit

Discussie in 'De lounge' gestart door IkbenTess, 23 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IkbenTess

IkbenTess Fanatiek lid

14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ik heb deze jumpsuit:
    https://m.zalando.nl/evenandodd-jumpsuit-black-ev421aa36-q11.html

Hij valt ietwat groot en is van zwart katoen. Ik heb nog nooit een jumpsuit gedragen en het voelt een beetje pyjama achtig waardoor ik hem buitenshuis niet draag :rolleyes: Hoe draag ik hem op een leuke manier en zonder jasje? (Gezien de temperatuur)
    Kan ik bijv een dun riempje op mijn middel doen, of juist een brede riem? Of gewoon zonder iets? Mag het een beetje los zitten of loop ik dan voor gek? Voor het beeld: ik heb maat S en ben vrij lang.

2. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Ik zou gaan voor dun riempje of een gevlochten leertje in een zomers kleurtje. Mooie armbanden en kettingen erbij wel beetje grof zodat ze ook knallen

3. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Een mooi riempje en nette sieraden maken het netter. Leuke sandaaltjes eronder, ik vind hem leuk!

Zelf heb ik een soort overal (lange mouwen en rits) in joggingstof. Zelf droeg ik hem alleen in huis. Had een dag echt geen zin en voelde me niet fit en trok hem aan naar mijn werk met leuke sandaaltjes en mooie sieraden en kreeg van iedereen complimenten dat het er zo netjes uitzag. Zelf voelde het alsof ik in mijn trainingspak liep. Iets vat zo voelt hoeft er dus niet zo uit te zien.

Noorie vindt dit leuk.
  4. IkbenTess

IkbenTess Fanatiek lid

14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    Bedankt! Ik koop een rood riempje en draag er pumps onder, sandalen heb ik niet. Armbanden heb ik ook, das wel een goed idee. Morgen maar eens proberen dan :)

5. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Maak n's een foto dan lekkerding :p

6. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Zelf zou ik niet zo snel een rood riempje gebruiken maar eerder een neutrale kleur.

Deel Deze Pagina