Sorry en dit topic zal vast snel gesloten worden. Maar man wat zitten er hier gruwelijke mensen bij. En dan spreken over respect?! Laten deze personen zich eerst even een spiegel voor houden want zelf stralen ze nu echt geen respect uit. Een lid gewoon weg treiteren wat een helden!!
Oh wat is er gebeurd? Bedoel je in het mazelen topic of weer iets nieuws Sowieso tegenwoordig veel dames hier die fel reageren zonder na te denken hoe en wat.
Volgens mij gaat het over die mazelen topic dat iedereen zo heftig reageert op Jannn volgens mij??? Weet niet zeker
Ja, daar krijg ik een ontzettend naar gevoel van. Oneens met elkaar: prima. Maar laten we er toch voor zorgen dat iedereen zich gewoon welkom blijft voelen op ZP.
Niet alleen op haar. Maar goed lid is weg op zp. Door wat lullige en gemene opmerkingen terwijl ze zelf (vond ik) behoorlijk netjes bleef.
Topic is gesloten nu. Ik heb een paar dagen lopen malen over een link die geplaatst was daar ( en later weer verwijderd) over het begrip 'zonde'. Echt een eye-opener voor mij (en niet in positieve zin). Ik probeerde daar nog iets over te plaatsen maar 'kloink' weg was het topic...
Ik had de laatste 3 pagina's snel doorgenomen vond het al een vreselijk topic vanaf het begin. Hierin blijkt dat vele toch geen respect hebben voor de keuzes van andere mensen ongeacht wat die keuze ook is. (dan heb ik het niet over dingen als moorden ed.)
Dat topic wat ineens over geloof ging... tsja dat mag niet dus men had daar ook niet teveel over door moeten gaan. Zon discussie is eindeloos! Maar mensen wegpesten gaat echt tever!