Al een half uur sta ik in de wacht rij even school bellen van zoonlief.. Zo erger me suf op het moment
Nou en toen werd de verbinding verbroken en ben ik via een andere manier wel in contact gekomen met school. ( voortgezetonderwijs) blijken ze er niet te zijn. Gisteren had ik ook al gebeld ja mevrouw u kunt morgen terug bellen tussen 08.00 tot 12.00 uur. Maar ze blijken vandaag een uitje te hebben. Moet iets bestellen boeken voor zoonlief voor school en kom ergens niet verder mee. Wil wel de juiste boeken bestellen natuurlijk.. En heb maar tot volgende week donderdag om de school te bereiken daarna is het natuurlijk zomervakantie....... .. Dus mijn irritatie is ergens wel terecht.
Ja graag haha Moet bij vandijk bestellen. Maar ik kom niet verder in het bestel proces woensdag ook al vandijk gebeld. Zijn klas staat er niet tussen.... Snap er echt niks meer van
Oei da's lastig bestellen dan..... Denk dat je toch bij van Dijk moet zijn dan. Want zij moeten de juiste boekenlijst klaarzetten zodat je de bestelling rond kunt maken. Kun je het trouwens wel vinden wanneer je alleen zijn leerjaar en niveau zoekt?
haha hopmarjanneke: ik denk in beeld en zie dus nu een heleboel boeken en een vrouw erin zitten in kleermakerszit die haar handen omhoog houd van , zeg het maar Knap: Irritant dat ze zo slecht bereikbaar zijn en eigenlijk vind ik het ook vreemd dat er een boekenlijst zo laat in het jaar word meegegeven en dat je dus eigenlijk het zelf moet regelen want het is indd daar ook vakantie. Er zullen meerdere scholen zijn die al niet bereikbaar meer zijn. Ik hoop dat hopmajanneke je kan helpen. edit: dat is inderdaad erg lastig , denk ook dat je dan net zo makkelijk de leverancier kan bellen. want dat gaat school ook doen.
Ik laat het nu voor maandag heb een bericht achter gelaten op school. En maandag ga ik daar mee verder. En dan ga ik idd wel naar de school toe op zoek naar iemand die mij verder kan helpen. Zo ver was ik toch al hihi..
hahahahaha je beeld klopt heulemaaaaaal Gelukkig dat er dan nog bedrijven zijn als Van Dijk.... die werken de hele zomer door en zij faciliteren de school in dit proces. Enne.... die boekenlijsten zijn vaak pas eind mei klaar....
Maar heb woensdag al de leverancier gebeld en die verwees me weer terug naar school. Leuker en makkelijker kunnen we het niet maken Gelukkig zijn wij het laatst dit jaar in het seizoen met schoolvakantie dus heb nog een paar dagen voor dat de scholen echt weken dicht zijn..
Komt me best bekend voor helaas Mocht je het maandag niet voor elkaar krijgen met de school, dan toch gewoon weer Van Dijk bellen hoor.
snap wel dat de lijsten pas dan klaar zijn hoor, maar dan nog ben ik van menig dat het dan evengoed geregeld kan worden buiten de vakantie om. Maar goed das een heel andere discussie. Hopelijk lukt het maandag , Knap. Enne ben blij dat mijn beeld kloppend was hopmarjanneke..