Hallo dames, Mijn zoontje van 3,5 drukt als sinds 1,5 op het toilet heel erg fijn natuurlijk. Maar plassen dat vertikt ie gewoon. Waarom wel drukken en niet plassen. Wanneer weet je dat er iets niet goed zit met de penis. Ik mag er namelijk niet aanzitten met wassen dan gilt ie het uit. Kan je nu al last van een te nauw voorhuidje hebben. Wat denken jullie zal ik naar de ha gaan of denken jullie dat het wel goed komt met dat plassen
Als hij verder gewoon in zijn pamper plast, dan zal het daar wel niet aan liggen! Want dat zou dan ook pijn moeten oden. Maar goed, een bezoekje aan de huisarts kan nooit kwaad natuurlijk. Die kan je vast geruststellen! Trouwens, mijn zoontje drukt ook, maar komt ook niks uit op potje
Die van mij gilt ook als ik eraan probeer te zitten. Maar verder geen probleem met plassen. Dus gok maar op een privacy-puntje.. Kan hij wel gewoon plassen in de luier? Zonder problemen? Ik zou het dan gewoon even laten gaan. Evt eens een ochtend proberen zonder luier. Hier had mijn jochie het opeens door, ook al gaf hij daarvoor niks aan.