Voor mijn gevoel liggen die altijd in de supermarkt, het hele jaar door. Dus ging mijn man gisteren langs 2 winkels om te kijken of ze mandarijnen hebben, deze heb ik nodig om de tractaties te maken voor de verjaardag van mijn kindjes. Maar ze zijn er niet! HELLUUPP! Hoe kom ik eraan? Weet iemand bij welke winkels ze nu wel liggen? En anders: welk ander fruit kan ik ook evt gebruiken om een 'hoofdje' van te maken. met getekende ogen en mond erop, en een prikker met paraplutje erin? En dan van ongeveer dezelfde grootte?
Volgens mij liggen ze nog gewoon bij Appie in het schap hoor. Als alternatief misschien een perzik, kiwi, klein peertje, pruim?
jumbo heb ik ze van de week gekocht...appie heeft ze ook. leuk idee ik had van mandarijntjes badeendjes gemaakt
Ik zag ze van de week ineens bij Appie en ik was nog lichtelijk verbaasd, voor mijn gevoel is het er helemaal de tijd van het jaar niet voor. Misschien kun je anders iets met nectarines? Of abrikoosjes?
Bedankt voor de tips allemaal!! De markt valt helaas af, die is hier op donderdag, en ik heb ze vanavond nodig. Ik zal AH nog proberen. Bij de jumbo en lidl konden we ze niet vinden :x Bri, ik heb totaal niet stilgestaan bij de seizoen bij het bedenken van de tractatie hahaha. Nectarines kan idd ook, maar dat geeft best veel troep als 11 peuters het aan tafel nog moeten eten morgen.
Is het een tractatie voor op het kdv? Geef de leidsters een rol keukenpapier erbij, met een grote dikke knipoog Maar ik denk dat je bij AH wel moet kunnen slagen. Ook van mij nog van harte gefeliciteerd met jullie 3-dubbele verjaardag.
Ik ben verschrikkelijk mandarijn-verslaafd. Als ik trek heb in iets lekkers, dan pak ik een mandarijn ipv wat snoep (en dat is heel vaak ). Mijn mandarijnen haal ik bij de AH. Sinds een paar jaar hebben ze die daar het hele jaar door, daarvoor kon ik ze niet kopen rond juli/augustus. De Extra Grote mandarijnen zijn dan wel wat duurder, maar die zijn het allerlekkerst en van de beste kwaliteit.
De Dirk van den Broek hier ook gewoon! En hoezo niet de tijd voor mandarijnen? Dat is toch zomerfruit of zit ik nou verkeerd?